علی اسدی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه مازندران شد

ساری(پانا) - با حکمی از سوی مصطفی عابدی، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، علی اسدی، به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
علی اسدی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه مازندران شد

مصطفی عابدی در این مراسم افزود: در دستگاه تعلیم و تربیت فرصت بسیار کم است و اگر در این جریان به روز نباشیم نمی توانیم در مواقع ضروری تشخیص درست بدهیم.

عابدی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی تمام کارکنان مشغول در حوزه ستادی تجزیه و تحلیل مسائل مختلف به خصوص آن دسته از موضوعاتی است که در سند تحول بنیادین بدان اشاره شده و در این راستا در حوزه آموزشی جهت کیفیت بخشی به دنبال رفع موانع یادگیری هستیم.

دهقان، معاون سابق آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه دوران فعالیتش در آموزش و پرورش استان مصادف با اوج‌‌گیری ویروس کرونا بود، افزود: در تمام این مدت با همکاری دیگر عزیزان همه تلاش خود را بکار گرفتیم تا کمترین آسیب آموزشی به دانش‌آموزان وارد شود. در واقع استراتژی ما کیفی‌سازی آموزشی جهت رسیدن به یادگیری درست بود به منظور ایجاد تغییر رفتار و تغییر نگرش که از جمله اهداف سند تحول بنیادین است. از افتخارات استان مازندران در چند ماه گذشته نیز ارتقای شاخص‌های آموزشی و کسب رتبه برتر در زمینه پوشش تحصیلی در سطح کشور است.

خبرنگار : امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار