با حکم وزیر آموزش و پرورش

حسین کمالی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران شد

ساری (پانا) - صبح امروز با حضور مشاور وزیر و همکاران اداره کل آموزش و پرورش مازندران با حکم یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، حسین کمالی جایگزین مصطفی عابدی مدیر کل پیشین آموزش و پرورش استان مازندران شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
حسین کمالی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران شد

آیین تکریم از مصطفی عابدی و معارفه حسین کمالی به‌عنوان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ با حضور مصطفی عطاران مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان مرکز استان برگزار شد.

در مراسم معارفه حسین کمالی که با حضور مصطفی عطاران مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش همکاران اداره کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، از تلاش‌های مصطفی عابدی مدیرکل سابق آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.

سند تحول بنیادین چراغ راه برون رفت از چالش های نظام آموزش و پرورش کشور است

« مصطفی‌ عطاران» با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش نیاز به تحول اساسی دارد، گفت: تحول در آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست مگر اینکه در چهار رکن منابع انسانی، برنامه ریزی درسی، سنجش و ارزیابی و بخش مادی تحول ایجاد شود، همچنین می‌توان اشاره کرد که سند تحول بنیادین چراغ راه برون رفت از چالش های نظام آموزش و پرورش کشور است.

رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش ارزشمند معلمان و فرهنگیان در جامعه، بر رفع مشکلات آنها تاکید کرد و افزود: همه افرادی که موجب پیشرفت و توسعه کشور بودند از پرورش یافتگان معلمان هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی آموزش و پرورش انسان سازی است، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت از سیاست­‌های بنیادین اسلام و از اهداف زیربنایی بعثت رسول خدا(ص) است و پیامبر­اسلام(ص) تربیت را از خویش و خویشاوندانش آغاز کرد و به تعلیم و آموزش نیز از اولین روزهای هجرت همت گمارد که این، خود نشانگر اهمیت آن دو مقوله دینی و قرآنی است.

عطاران در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مصطفی عابدی در دوره مسئولیت خود به کمالی مدیرکل جدید آموزش و پرورش تبریک گفت و افزود: حسین کمالی چهره‌ آشنای آموزش و پرورش استان بوده و دارای تجربه و دانش مدیریتی در حوزه‌های مختلف مدیریت است.

آموزش و پرورش زیربنایی‌ترین و مهم‌ترین دستگاه و سازمان است

« مصطفی عابدی » مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران ضمن خیرمقدم به مشاور محترم وزیر آموزش و پرورش، در این مراسم به جایگاه آموزش و پرورش در تشکیل و ساختار یک جامعه اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش زیربنایی‌ترین و مهم‌ترین دستگاه و سازمان بوده که باید به نقش آن توجه شود، تزکیه مقدم بر تعلم است، هزینه‌کردن و وقت گذاشتن در آموزش و پرورش بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری برای آینده و منجر به توسعه، پیشرفت و تحول در کشور خواهد شد.
وی افزود: ارج و ارزش انسان به این صندلی‌های مدیریت نیست، بلکه به ارزش کار و فعالیتی است که انجام می دهد. در شرایط حساس و بحرانی این پست را تحویل گرفتم و با برنامه مداری و تمرکز بر اجرای سند تحول برنامه های خود را پیش بردم، همچنین با تشکیل حلقه های بهبود کیفیت فعالیت ها را با جدیت بیشتری دنبال کردم.

در ادامه مصطفی عابدی ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف استان و مسئولین، فرهنگیان، دانش آموزان، اولیاء و همه فعالین عرصه تعلیم و تربیت، حسین کمالی را اخلاق مدار دانست و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

شایان ذکر است در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مصطفی عابدی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران، ابلاغ سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران توسط عطاران مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش به حسین کمالی اعطا شد.

خبرنگار: محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار