مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

شفافیت مالی منجر به بهره‌وری و توسعه خواهدشد

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت مسئله مالی در حوزه سواد آموزی باید جدی گرفته شود و هر چقدر در حوزه مالی شفاف عمل شود، بی شک بازخورد بهتری ایجاد خواهد شد و منجر به بهره‌وری و توسعه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شفافیت مالی منجر به بهره‌وری و توسعه خواهدشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم همایش استانی مسئولان سوادآموزی شهرستا‌های استان تهران که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از آرزو های بنده این است که اداره سوادآموزی نداشته باشیم، بعد از گذشت ۴۳ سال از عمر انقلاب هنوز تعداد زیادی افراد بی‌سواد در استان وجود دارد، بی‌سواد به اتمام نمی‌رسد جز اقدامات جهادی که این امر همت مسئولان را در دستگاه‌های اجرایی می‌طلبد.

وی گفت: برخی از آموزش دهنده‌ها با این نیت در حوزه نهصت حضور دارند که فضای رسمی جهت ورود به آموزش و پرورش پیدا شود، در حوزه آموزش و پرورش دل سوز‌تر از آموزش دهنده‌های واحد سوادآموزی در آموزش و پرورش نیست، ولی دیدگاه بعضی‌ از آنها به نهضت سوادآموزی و نحوه آموزش باید تغییر کند.

بهرامی افزود: اگر همه آموزش دهنده‌ها نگاه به حال داشته باشند، خداوند وضعیت فعلی ما را عوض می‌کند، باید نگاه‌ها عوض شود و هدف باسواد کردن شهروندان باشد، باید در شناسایی افراد بی سواد اهتمام و دقت نظر داشته باشند.

وی در خصوص شناسایی افراد بی‌سواد در حوزه سنجش که برای ورود به سال اول ابتدایی است، تأکید کرد و گفت: ورودی اولیاء بی‌سواد به صورت دقیق انجام شود، ولی شأن و منزلت اولیاء بی‌سواد و والدین حتما حفظ شود. از همه همکاران می‌خواهم در موضوع دقت نظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آیتم‌هایی که در استان ارزیابی می‌شود، دستورالعمل‌ها و اقداماتی است که روسای ادارات در خصوص واحد سوادآموزی در شهرستان‌ها انجام می‌دهند که در ارزشیابی لحاظ خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: مسله مالی در حوزه سوادآموزی باید جدی گرفته شود، شفافیت مالی در ادارات مانند اتاق شیشه‌ای می‌بایست باشد، در حوزه مالی شفاف عمل کنیم بی شک بازخورد بهتری خواهیم گرفت که منجر به بهره‌وری و توسعه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار