مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

به جای گرفتن عکس‌ و تهیه گزارشات، به سمت کیفیت و کار واقعی تربیتی برای دانش‌آموزان باشیم

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت اگر فعالیتی که انجام می‌شود، منتج به اثرگذاری در مسیر تربیت دانش‌آموزان باشد، ادامه باید داد وگرنه خیر، چرا که از دل این عکس‌ها و گزارشات چیزی به دست نمی‌آید و باید به سمت کیفیت و کار واقعی تربیتی برای دانش‌آموزان باید رفت.

کد مطلب: ۱۲۸۴۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
به جای گرفتن عکس‌ و تهیه گزارشات، به سمت کیفیت و کار واقعی تربیتی برای دانش‌آموزان باشیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در اجلاس فعالان نماز مدارس شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: موضوع نماز با دستور، یادداشت و ابلاغ درست نخواهد شد. اگر من مدیرکل، اذان که گفته شد جلسه خود را تمام کردم و برای اقامه نماز جماعت به نمازخانه رفتم، می‌توانم انتظار داشته باشم نمازخانه اداره کل مملو از جمعیت باشد، وگرنه با ابلاغ و بخشنامه این کار درست نخواهد شد.

وی ادامه داد: هیچ عقل سلیمی قبول نمی‌کند هر کاری که در گذشته انجام شده، بدون توجه به نتیجه، تکرار شود مگر اینکه یک مبنای عقلی و منطقی داشته و تاثیرگذار بر امر تربیت باشد، در غیر این صورت باید از فعالیت‌هایی که اثرگذاری بهتری برای دانش‌آموزان دارد استفاده‌ شود.

بهرامی تصریح کرد: اکثر همکاران از آموزش حضوری در این مدت کوتاه ابراز رضایت دارند، چرا که رسالت تربیتی و آموزشی مدرسه در روش چهره به چهره بهتر انجام می شود و موفق تر و موثرتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از جامعه فرهنگیان و فعالان تعلیم و تربیت درخواست کرد: اگر فعالیتی که انجام می‌دهیم منتج به اثرگذاری در مسیر تربیت دانش‌آموزان باشد، ادامه می‌دهیم وگرنه خیر. چرا که از دل این عکس‌ها و گزارشات چیزی به دست نمی‌آید و باید برویم به سمت کیفیت و کار واقعی تربیتی برای دانش‌آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار