کسب بیش از ۵۰ مقام و شایسته تقدیر استانی در جشنواره نوجوان سالم توسط کاشمری‌ها

کاشمر (پانا) - نتایج یازدهمین جشنواره نوجوان سالم در شهرستان کاشمر در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مراحل شهرستانی و استانی اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب بیش از ۵۰ مقام و شایسته تقدیر استانی در جشنواره نوجوان سالم توسط کاشمری‌ها

محمد عباسی، کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش کاشمر در گفت و گو با پانا گفت: جشنواره نوجوان سالم جشنواره‌ای است که با هدف هم افزایی ظرفیت ها جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سه بخش فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا برگزار می‌شود که امسال یعنی سال تحصیلی ۴۰۱- ۱۴۰۰ یازدهمین دوره آن است که با استقبال و مشارکت بالای دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در کاشمر مواجه و برگزار شد.

وی در ادامه افزود: حاصل این سعی و تلاش همگانی کسب بیش از ۵۰ مقام برتر و شایسته تقدیر استانی در هر سه بخش دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بود.

عباسی بیان کرد: در این دور از مسابقات ۱۴۶ مقام اول، دوم و سومی در سطح شهرستان به دانش آموزان هر سه مقطع اعطا شد. علاوه بر اینها دانش آموزان کاشمر توانستند ۱۴ مقام اولی استان، ۵ مقام دومی استان و ۴ مقام سومی استان بدست آورند.

وی در همین راستا مقام آوران بخش فرهنگیان و اولیا را اینگونه عنوان کرد: در بخش فرهنگیان ۴۳ مقام اولی، دومی و سومی شهرستان اعطا شده است؛ در مرحله استانی هم در بخش فرهنگیان شهرستان کاشمر در مجموع ۱۳ مقام کسب کرده است که دو عدد آن اولی و دو عدد آن دومی و 9 مقام آن سومی ماست، در بخش اولیا این مسابقات هم ۱۲ مقام در مرحله شهرستان و ۵ مقام در مرحله استان کسب شده‌است که 3 عدد آن اولی استان است.

عباسی گفت: ۷ نفر در بخش دانش آموزی، ۲ نفر در بخش فرهنگیان و ۱ نفر در بخش اولیا از سوی داوران مرحله استانی شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موفقیت بزرگ مرهون تلاش همه دانش‌آموزان و همکاران اعم از مدیران مدارس، معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران و رابطان مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده است.

محمد عباسی درباره زمان تقدیر از مقام‌آوران گفت: زمان تقدیر از منتخبین و فعالین جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: سید امیر سالاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار