روایت خبرنگار دانش‌آموز پانا سمنان از تجربه کاری در حرفه خبرنگاری:

خبرنگاری و قلم زدن، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان‌ها است / فیلم

سمنان (پانا) - خبرنگار دانش‌آموز فعال خبرگزاری پانا شهرستان سمنان، ضمن تبریک سالروز تاسیس این خبرگزاری گفت خبرنگاری و قلم زدن، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان‌ها است و اینکه برای رسیدن به قاف حقیقت آرمان‌ها باید سیمرغ شد تا پر گشودن، رسیدن باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری و قلم زدن، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان‌ها است / فیلم

فاطمه زهرا افشاری در گفت و گو با پانا عنوان کرد: این سوال تکراری را بیشتر ما خبرنگارها از خودمان می‌پرسیم که چرا این کار؟ مگر کار قحط بود؟ نه، قحط نبود ولی عشق به این کار چشمان ما را کور کرد که بی‌خیال تمام امکانات و امتیازاتی شویم که سایر حرفه ها و رشته های مهارتی به ما می‌دهد.

وی با عنوان این مطلب که با شرکت در دوره های مهارتی خبرگزاری پانا استان نظیر خبرنگاری، تدوین، عکاسی، مجری گری و .... سبب شد تا پایش به حرفه خبرنگاری باز شده و به آن علاقه مند شود، خاطرنشان کرد: البته هم صحبتی با اساتید برجسته، شرکت در جلسات و محافل خبری عمومی و خصوصی، شرکت در نشست های خبری و ... نیز روابط اجتماعی و فن بیان ما را بیشتر تقویت کرد.

این خبرنگار دانش آموز سمنانی با عنوان این مطلب که خبرگزاری پانا به ما خبرنگاران دانش آموز، جسارت و مهارت صحبت در رابطه با مسائل مختلف در اجتماع را داد، تصریح کرد: ما نوجوانان به چنین فضایی نیاز داشتیم و این امر سبب افزایش اعتماد به نفس و روحیه مطالبه گری در ما شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا افشاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار