مدیر خبرگزاری پانا استان سمنان:

ایجاد روحیه مطالبه‌گری، مهم‌ترین دستآورد عضویت دانش‌آموزان در پانا

سمنان (پانا) - مسئول خبرگزاری پانا در استان سمنان، ایجاد روحیه مطالبه‌گری ، مسئولیت اجتماعی و نقد سازنده را از مهم‌ترین دستآوردهای عضویت دانش‌آموزان در پانا دانست و بر پرورش دانش‌آموزانی پرسشگر، مطالبه‌گر و خلاق تاکید کرد و گفت خبرگزاری پانا در این امر به خوبی می‌تواند به آموزش و پرورش کمک کند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد روحیه مطالبه‌گری، مهم‌ترین دستآورد عضویت دانش‌آموزان در پانا

فاطمه زهرا تجلی، در آیین گرامیداشت سالروز تأسیس خبرگزاری پانا در استان سمنان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، به میزبانی دفتر خبرگزاری پانا استان، با بیان اینکه این خبرگزاری می تواند به عنوان پایه و اساس حوزه تربیت خبرنگاران، دانش آموزان علاقمند را به خبرنگاران حرفه ای تبدیل کند، افزود: اخلاق، حلقه مفقوده رسانه های امروزی است و خبرگزاری پانا ضمن رعایت اخلاق، جزء زیرساخت های حوزه رسانه است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری پانا باید پویا بوده و در تمام عرصه های خبری حضور فعال خود را نشان دهد، افزود: خبرنگاران پانا افرادی تلاشگرند که به انتشار اخباری از درون مدارس و دانش آموزان می پردازند.

مدیر خبرگزاری پانا استان سمنان با بیان این مطلب که خبرنگاران پانا، یاری رسان آموزش و پرورش در اطلاع رسانی رویدادهای مدارس هستند، گفت: امیدوارم که تلاش قلم های خبرنگاران در راه رضای الهی و توسعه و رشد کشور مستدام باشد.

تجلی با اشاره به اهمیت نقش خبر در اجتماع گفت: هدایت افکار عمومی و کنترل افکار به دست رسانه است. البته صداقت در اطلاع رسانی رسالت خبرنگاران است و قلم خبرنگاران باید در راه بیان حقایق بکار گرفته شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این خبرگزاری تاکنون به خوبی توانسته در تمام عرصه‌های آموزش و پرورش به انعکاس اخبار پرداخته و علاوه‌ بر این نسبت به پوشش اخبار سایر حوزه‌های اجتماع نیز موفق بوده است.

مدیر خبرگزاری پانا استان سمنان با اشاره به حضور دانش‌آموزان به عنوان خبرنگاران این رسانه گفت: امیدواریم بتوانیم بستری را فراهم کنیم تا دانش‌آموزان با اشتیاق بیشتری وارد فضای خبرنگاری شده و با فراگیری این مهارت، مسئولیت پذیری و روحیه نقادی را در خود تقویت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار