مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

خبرنگاران پانا به عنوان سرمایه‌های آموزش و پرورش، پل ارتباطی میان مدرسه و والدین هستند

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان عنوان کرد خبرنگاران پانا به عنوان سرمایه‌های آموزش و پرورش، پل ارتباطی میان مدرسه و والدین هستند و به تربیت خبرنگاران متعهد و نشر اخبار صحیح از جامعه می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا به عنوان سرمایه‌های آموزش و پرورش، پل ارتباطی میان مدرسه و والدین هستند

محمد شاه حسینی، در آیین گرامیداشت سالروز تأسیس خبرگزاری پانا در استان سمنان به میزبانی دفتر خبرگزاری پانا استان، ضمن تبریک این روز به دانش آموز خبرنگاران پانا، شجاعت و صداقت را دو پایه اصلی خبر دانست و افزود: خبرگزاری پانا بعنوان یک ظرفیت درون سازمانی در راستای هم افزایی، انعکاس و انتشار برنامه‌ها و اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت نقش‌آفرینی می‌کند.

وی خبرنگاری را یکی از شریف ترین، آسیب پذیرترین و مظلوم ترین مشاغل عنوان کرد و گفت: صداقت، سلامت در گفتار و نوشتار و انعکاس حقیقت از مولفه های کار در حوزه خبر و خبرنگاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین خبرنگاران را بازوان توانمند جامعه در عرصه های مختلف دانست که وظیفه خطیر تاثیرگذاری فرهنگی و هدایت افکار جامعه را بر عهده دارند و تصریح کرد: اخلاق‌مداری، خردورزی، بهره گیری از علم خبرنویسی و قدرت تحلیل و تولید محتوا، زمینه ساز موفقیت هر چه بیشتر روحیه و عمل هنرمندانه خبرنگاران خواهد بود.

شاه حسینی با عنوان این مطلب که استفاده حداکثری از ظرفیت خبرگزاری دانش آموزی پانا در زمره اولویت‌های آموزش و پرورش استان است، خاطرنشان کرد: خبرگزاری دانش آموزی پانا بالاترین سرمایه آموزش و پرورش برای اطلاع رسانی است و تلاش می‌کنیم از این ظرفیت بزرگ نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه تشکیل خبرگزاری دانش آموزی از مهم ترین ابتکارات در نهاد تعلیم و تربیت کشور است، گفت: امروزه هر فردی توانایی تبدیل شدن به یک رسانه را دارد و در این فضا یک خبرگزاری حرفه‌ای، جایگاه ویژه‌ای دارد، چرا که مخاطب فعال، خود اخبار را فیلتر می‌کند و نسبت به دریافت‌های خود هوشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خطاب به خبرنگار دانش‌آموزان پانا گفت: از شما دانش‌آموزان انتظار می‌رود با شناخت بیشتر جامعه مخاطب و با مطالعه بیشتر نسبت به تولید محتواهای مورد نیاز جامعه گام بردارید و از اخبار کلیشه‌ای خارج شوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار