دولت با تلاش شبانه‌روزی به‌دنبال رفع مشکلات مردم است

تهران (پانا) - معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری گفت رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با همان روحیه و عزم راسخ و تفکر انقلابی و ولایی در صحنه خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور حضور فعال دارند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دولت با تلاش شبانه‌روزی به‌دنبال رفع مشکلات مردم است

سیدمحمد حسینی در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان‌های رفسنجان و انار در معراج شهدای حسینیه ثارالله رفسنجان با ابراز خرسندی از حضور در جمع پیشکسوتان و همرزمان دوران جنگ تحمیلی، ضرورت حفظ روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت را مورد تاکید قرار داد و گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تاکید کرده‌اند امروز در عرصه های مختلف نیازمند روحیه‌ای که به فتح خرمشهر انجامید، هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید رزمندگان و طلایه‌داران دوران دفاع مقدس در عرصه جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و شناختی با همان روحیه در مسیر خدمت به مردم و جهاد تبیین پیشگام باشند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با یادآوری خاطراتی از عملیات بیت المقدس و شکست حصر آبادان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همواره شاهد نصرت و یاری الهی بودیم و این نشان می‌دهد که هر جا فعالیت‌های ما صبغه و رنگ خدایی داشته است، یاری خداوند نیز همراه ما بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز مجموعه دست اندرکاران دولت با تلاش شبانه‌روزی به دنبال رفع مشکلات مردم و کشور هستند اظهار داشت: اعضای دولت و مرد میدان این روزها آیت‌الله رئیسی، با جدیت و پشتکار در مسیر جبران کمبود ها و گره‌گشایی از مشکلات کشور مشغول خدمت هستند.

حسینی با اشاره به اقدامات دولت در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: در موضوع سلامت پیش از شروع به کار دولت سیزدهم روزانه بیش از ۷۰۰ نفر بخاطر ابتلا به کرونا و کمبود واکسن فوت می‌شدند اما با همتی مضاعفی که رئیس جمهور و اعضای دولت به کار گرفتند امروز از این مشکل عبور کردیم و مصمم هستیم بقیه مشکلات را با همدلی و همراهی قوای سه گانه و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حل و فصل کنیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تأکید بر اینکه راه سرخ شهادت همچنان ادامه دارد به اقدامات جنایتکارانه ایادی و عوامل صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: ملت ایران در مسیر آرمان‌های شهیدان ثابت قدم هستند و لازم است با یاداوری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجازه ندهیم دشمنان با تبلیغات و جنگ روانی بتوانند در اراده ما تزلزل ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار