وزیر کشور: حادثه ترور شهید خدایی در دست بررسی است

تهران (پانا)‌ - رئیس شورای امنیت کشور از تشکیل کمیته‌ای متشکل از نهاد‌های نظامی و امنیتی برای بررسی دقیق ابعاد و جزئیات ترور شهید مدافع حرم، سرهنگ صیاد خدایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور:  حادثه ترور شهید خدایی در دست بررسی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز دوشنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ابعاد امنیتی و پیامد‌های اجتماعی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توضیح داد.

وزیر کشور با بیان اقدامات دولت به ویژه رئیس‌جمهوری برای اجرای این طرح یادآور شد: در زمان اجرای طرح شاهد افزایش قیمت مواد غذایی در جهان بودیم.

وی ادامه داد: امنیت مواد غذایی به یک مسأله مهم جهانی تبدیل شده است و برخی از کشور‌ها به شدت در حال ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده و تأمین کالا‌های اساسی در کشور، امروز خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این نشست، تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی سؤالاتی را درباره ابعاد و نتایج اقتصادی طرح و اجرای هر چه بهتر آن مطرح کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین با قدردانی از اقدامات وزارت کشور در اجرای مردمی‌سازی یارانه‌ها، طرح‌ها و اقدامات این وزارتخانه در این زمینه را "هوشمندانه و مدبرانه" دانستند.

رئیس شورای امنیت کشور در بخش دیگری این نشست درباره ترور روز گذشته در تهران که به شهادت پاسدار مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی منجر شد، اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی نهاد‌های نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

وحیدی، شهید صیاد خدایی را نیروی انقلابی و متدین توصیف کرد و با تسلیت به خانواده وی و همرزمانش گفت: با اتمام تحقیقات، نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار