شهری تاکید کرد

ارتقای سطح سلامت و نشاط کارکنان سازمان نوسازی مدارس

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحات همکاران از برنامه‌های مورد توجه است، گفت ارتقای سطح سلامت و نشاط کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی سازمان از اهداف برگزاری رویدادهای ورزشی این یادواره است.

کد مطلب: ۱۲۷۷۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای سطح سلامت و نشاط کارکنان سازمان نوسازی مدارس

آیین افتتاحیه یادواره فرهنگی ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه 3 کشور، با حضور علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به میزبانی استان قم برگزار شد. شهری در این مراسم، با اشاره به این که خدمت در عرصه مدرسه‌سازی افتخاری است که از سوی خداوند متعال نصیب تک تک ما شده است، افزود: این موضوع جای مباهات و شکرگزاری دارد. اما از نکات حائز اهمیت در حوزه کاری شما عزیزان، علاوه بر تخصص و اجرای پروژه‌های عمرانی با کیفیت مطلوب، موضوع سلامت کاری است که به حمدالله ادارات کل نوسازی مدارس در بین دستگاه های اجرایی کشور شناخته شده و مطرح هستند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحات همکاران از برنامه‌های مورد توجه است، گفت: ارتقای سطح سلامت و نشاط کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی سازمان از اهداف برگزاری رویدادهای ورزشی این یادواره است.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه ترویج مکتب سردار سلیمانی و گرامیداشت ایثار ایشان و شهدای مدافع حرم از دیگر اهداف برگزاری یادواره است، اظهار داشت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، سربازان وطن در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام حد و مرزی نمی شناسند و این از ویژگی های بارز مدافعان حرم است.

همچنین در این مراسم احمدرضا اجتهادی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان قم با بیان اینکه برگزاری این جشنواره و گردهمایی فرصتی مغتنم در جهت تعامل و هم اندیشی همکاران است، گفت: این فضای شکل گرفته علاوه بر نشاط جسمی موجب صیقل روح و افزایش توانمندی نیز می‌شود و این امر در احادیث و کلام معصومین نیز اشاره شده است و برابر با خدمت به خلق از طریق غنای روح می باشد.

گفتنی است؛ در این دوره تیم‌های ورزشی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های البرز، همدان، قزوین، کردستان، مرکزی و قم در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، دارت و شطرنج به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار