معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور:

مدرسه اگر نباشد در جامعه شور و نشاط نیست

تبریز( پانا )- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن بیان این که مدارس بعنوان یک فضای تربیتی تمام ساحتی است، آن را عامل اصلی شور و نشاط در جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه اگر نباشد در جامعه شور و نشاط نیست

علی شهری در آیین تودیع و معارفه مدیر کل سازمان نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت مداس در کشور گفت: مدرسه بسیار مهم است مدرسه ای که در آن آینده‌سازان پرورش می‌یابند. امروزه محققان دنیا به این نکته تاکید دارند که اگر بخواهیم آینده یک کشور را پیش‌بینی کنیم حال کنونی آموزش و پرورش آن را باید ببینیم.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و مدرسه افزود: علی‌رغم همه ناکامی ها که در آموزش و پرورش وجود داشت توفیقاتی نیز داشته‌ایم. در بحث کرونا و تحریم‌ها دشمنان فکر نمی‌کردند که کشور از این بحران سربلند بیرون بیاید اما آموزش و پرورش فعالیت حضوری خود را با اقتدار شروع کرد.

شهری عنوان کرد: اهمیت مدرسه آینده‌آموزی در جهان بصورت الکترونیک است اما امروزه شاهدیم که اهمیت فضای فیزیکی مدرسه با حضور دانش آموزان تا چه حد است. مدرسه اگر نباشد در جامعه شور و نشاط نیست.در استانی مثل آذربایجان شرقی به احداث مدارس باید بسیار دقت کرد چرا که مدارس فضای تربیتی تمام ساحتی را برای آینده‌سازان فراهم می‌کند، همچنین در این راستا باید توجه داشته باشیم که مدارسی که طراحی کرده و می‌سازیم در امر تعلیم و تربیت بتوانند تأثیرگذار واقع شوند.

ارزشمند ترین و ماندگار ترین کار، اثر های سازمان نوسازی مدارس است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در ادامه این مراسم ضمن اشاره به اهمیت سازمان نوسازی مدارس گفت: یکی از سیستم های آموزشی و عمرانی نباید تغییر داد و آن مجموعه های فنی هستند.

جواد رحمتی ادامه داد: اساسی ترین و بنیانی ترین چیز در این سازمان، فرهنگ عمرانی آن است که برای آیندگان فقط آثار آن خواهند ماند. بدانید که ارزشمند ترین، بهترین و ماندگار ترین کار اثر های سازمان نوسازی مدارس است در واقع آموزش و پرورش از ۲ قسمت آموزش و معماری تشکیل شده که امیدواریم شاهد آثار فاخر در این مجموعه باشیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: ایجاد نوگرایی و تحول باید ادامه یابد و ابتکار با تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف گذشته و همراهی کارشناسان بصورت جمعی و حفظ فضاهای فنی-تخصصی این مجموعه باید انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار