هفته معرفی مشاغل، بستری برای آینده‌ای روشن

بن(پانا) - نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان حضرت زهرا(س) شهرستان بن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
هفته معرفی مشاغل، بستری برای آینده‌ای روشن

نمایشگاه هفته مشاغل با هدف شناخت بهتر استعداد ها و علاقه دانش آموزان و ایجاد زمینه مناسب برای هدایت آنها به سمت اشتغال مفید و پر درآمد برای ادامه تحصیل در سطوح بالاتر و ایجاد علاقه به کار و تقویت روحیه مسولیت پذیری در هنرستان حضرت زهرا(س)شهرستان بن از روز یک شنبه ۴ اردیبهشت به مدت یک هفته برگزار شد.

این هنرستان دارای رشته های طراحی، تولید محتوای الکرونیکی،طراحی و دوخت، شبکه و نرم افزار،خیاطی لباس زنانه، حسابداری مالی، تربیت کودک و چهره سازی است که در این روز دانش آموزان پایه نهم از دستاورد های رشته های مختلف این هنرستان دیدن کردند و اطلاعات مربوط به هر رشته را از طریق دانش آموزان و دبیران مربوطه کسب کردند.

در این روز رضا علی‌بیگی فرماندار، حجت الله نادری رئیس آموزش و پرورش، میرافضلی امام جمعه شهرستان و انجمن اولیا و مربیان و دیگر مسئول از این نمایشگاه بازدید کردند.

مهتاب جعفری مدیر هنرستان حضرت زهرا (س) بیان کرد: هفته مشاغل، فرصتی برای تعیین مسیر شغلی و کمک به توزیع متوازن دانش آموزان در رشته های مختلف تحصیلی و یکی از مهم ترین رویداد های هدایت تحصیلی است که آینده دانش آموزان را مشخص می کند که این نمابشگاه به مدت یک هفته جهت اشنایی و کسب اطلاعات دانش آموزان پایه نهم برپا خواهد بود.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار