هفته معرفی مشاغل، فرصتی مناسبی برای شناسایی و معرفی مشاغل به دانش آموزان است

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت هفته معرفی مشاغل، فرصت مناسبی برای شناسایی و معرفی مشاغل به دانش آموزان است و با توجه به شرایط کرونایی، این هفته به صورت مجازی و در قالب تور مجازی، هفته معرفی مشاغل در شهرستانها و مناطق برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هفته معرفی مشاغل، فرصتی مناسبی برای شناسایی و معرفی مشاغل به دانش آموزان است

علی موحدی به مناسبت هفته معرفی مشاغل در اردیبهشت ماه 1400‌ در گفت و گو با پانا اظهار کرد: هفته معرفی مشاغل، فرصت مناسبی برای شناسایی و معرفی مشاغل به دانش آموزان است و با توجه به شرایط کرونایی، این هفته به صورت مجازی و در قالب تور مجازی، هفته معرفی مشاغل در شهرستانها و مناطق برگزار می شود.
او گفت: آشنایی با مشاغل نه تنها نقش موثر و مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دانش‌آموزان دارد، بلکه زمینه تحقق بسیاری از طرح ها و برنامه ها را در جامعه، موجب می شود.

موحدی افزود: برای دستیابی به طرح‌ریزی مناسب تحصیلی- شغلی، باید دانش‌آموزان به شناخت همه جانبه و عمیق از ویژگی‌ها و توانایی‌های خود دست یابند و در نهایت بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی در انتخاب رشته تحصیلی و شغلی داشته باشند. به همین دلیل برگزاری برنامه‌های همه جانبه‌نگر و گسترده معرفی مشاغل به‌عنوان فرصتی مناسب و تعیین کننده، اقدام قابل توجهی در موفقیت زندگی تحصیلی - شغلی دانش‌آموزان به شمار می‌آید.

موحدی در ادامه ضمن تشکر از مدیران و مشاوران مدارس که در شرایط خاص کرونایی در زمینه معرفی مشاغل به دانش آموزان تلاش می کنند، خواستار توجه بیشتر به ظرفیت ها و توانمندی های دانش آموزان در این زمینه شد و از مشاوران مدارس خواست در این هفته به شیوه های مجازی و غیرحضوری در زمینه معرفی مشاغل و رشته ها به دانش آموزان تلاش کنند.
موحدی در پایان گفت: محتواهای ارزشمندی با همت و تلاش مدیران، مشاوران، دانش آموزان و صاحبان مشاغل استان، تهیه شده است که در کانال مجازی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به آدرسhttps://shad.ir/parvareshi_bu
و کانال همیار مشاوران استان بوشهر به آدرس https://shad.ir/hamyarmoshaverbu99 جهت استفاده دانش آموزان در قالب تور مجازی بارگذاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار