برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت«روز جهانی قدس»برای دانش‌آموزان استان کرمان

کرمان (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع روز جهانی قدس، برای دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی استان کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت«روز جهانی قدس»برای دانش‌آموزان استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید اصغر سادات حسینی گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت نهادینه سازی دفاع از مردم مظلوم فلسطین بین دانش آموزان، معاونت پرورشی و فرهنگی با همکاری اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت "روز جهانی قدس" برای همه دانش آموزان استان کرده است.

وی افزود: دانش آموزان استان در همه دوره های تحصیلی می توانند تصویر آثار نقاشی خود را با موضوع های: کودکان فلسطین، روز قدس و شهید سلیمانی به نشانی رایانامه (ایمیل) Roeapkerman@gmail.com یا به شماره 09139572741 در شبکه شاد تا 7 اردیبهشت 1401 ارسال کنند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به 10 نفر از دانش آموزان برگزیده در هر دوره تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) و در مجموع 30 نفر، جوایز نقدی و لوح سپاس اهدا می شود و آثار برگزیده در ویژه برنامه های روز قدس سیما، رادیو نما و صفحه مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان به نمایش در می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار