معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

۵۰۰ بازارچه روستایی در مسیرهای پر رفت و آمد کشور فعال می‎‌شوند

کاشمر(پانا) - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از فعال‌شدن ۵۰۰ بازارچه روستایی در مسیرهای پر رفت و آمد کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
۵۰۰ بازارچه روستایی در مسیرهای پر رفت و آمد کشور فعال می‎‌شوند

سید امیرحسین مدنی در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی، روز پنج‌شنبه با حضور در جلسه شورای اداری کاشمر طی سخنانی گفت: به منظور حمایت از تولیدات روستایی و ایجاد توازن بین عرضه و تقاضا با همکاری استانداری‌ها ۵۰۰ روستا بازارچه در مسیرهای پر رفت و آمد در ۵۰۰ مسیر گردشگری که یکی از آنها شهرستان کاشمر است فعال می‌شود.

وی عنوان کرد: در هجدهمین سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی با توجه به اینکه این استان ظرفیت‌های قابل توجهی دارد ما بنا را گذاشته‌ایم بر اینکه به این ظرفیت‌ها توجه شود اما با عنایت به محدودیت‌های منابع، اجرای طرح‌ها باید اولویت‌بندی شود که با مشورت با مسئولان استانی و جمع‌بندی گزارش‌های سفر مصوبات نهایی می‌شوند البته قابلیت افزودن مصوبات با توجه به منابع محدود وجود دارد.

۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل باند دوم کاشمر به شادمهر تصویب می‌شود

مدنی با بیان اینکه تکمیل باند دوم جاده کاشمر به شادمهر جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی خواهد بود، عنوان کرد: برای این محور که یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه ترشیز است و اعتبار 300 میلیارد تومانی تصویب شده که در جلسه شورای اداری استان مطرح خواهد شد و امیدواریم این پروژه هرچه زودتر به سرانجام برسد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار