افزایش مصرف سوخت سی‌ان‌جی در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل گفت در 7 ماه امسال مصرف سوخت سی‌ان‌جی در این استان افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مصرف سوخت سی‌ان‌جی در اردبیل

سید حجت مدنی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل با بیان اینکه ۳۸ درصد سوخت مورد نیاز خودروها در استان اردبیل گاز است، گفت: در هفت ماه امسال حدود ۱۴۰ میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در استان اردبیل مصرف شده است.

وی اظهار کرد: اردبیل در مصرف سی ان جی به عنوان سوخت خودرو جزء استان‌های پیشرو محسوب شده و میانگین مصرف این فرآورده در این استان از میانگین کشوری بیشتر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به پتانسیل تولید گاز طبیعی فشرده در کشور بیان کرد: تلاش می‌شود سهم گاز طبیعی در سبد سوخت کشور بنا به دلایلی از جمله پاک بودن آن افزایش یابد.

مدنی افزود: به علت گستردگی شبکه گاز در سراسر استان امکان استفاده از این نعمت به عنوان سوخت خودرو در نقاط مختلف استان اردبیل وجود دارد.

وی ادامه داد: اردبیل جزء استان‌هایی است که سرانه جایگاه سوخت بالایی داشته و کمبودی در زمینه جایگاه سوخت ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل از جمله مناطق سردسیر کشور است، گفت: مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد و نفت مناطقی از استان که بالغ بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار از نفت سفید استفاده می‌کنند، بصورت ماهانه به کارت آنها تزریق می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار