زهرا نوری، فینالیست رویداد بین‌المللی «ما با هم هستیم» برای شرکت در اجلاس جهانی تشکل‌های مدنی شد

ایلام (پانا) - زهرا نوری، فعال علمی و اجتماعی و مدیر سازمان مردم‌نهاد رویش فردای جوان، اهل دهلران استان ایلام، از سوی رئیس آژانس بین‌المللی فدرال جوانان روسیه از بین 400 شرکت کننده از سراسر جهان و پس از گذر از 4 مرحله داوری با کسب حداکثر امتیاز به عنوان فینالیست این رویداد بزرگ بین‌المللی، برای شرکت در اجلاس پایانی مجمع جهانی تشکل‌های مدنی به کشور روسیه دعوت شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
زهرا نوری، فینالیست رویداد بین‌المللی «ما با هم هستیم» برای شرکت در اجلاس جهانی تشکل‌های مدنی شد

در تابستان سال ۲۰۲۰ جمعیت داوطلبان روسیه ابتکار رویداد جایزه بین المللی ما با هم هستیم را ارائه کرد. این رویداد در حقیقت بخشی از برنامه گرامیداشت روز بین المللی داوطلب به شمار می رود که هدف آن ترغیب شهروندان و سازمان های کشورهای جهان برای همیاری فداکارانه در حل مشکلات مهم بشردوستانه از طریق مشارکت مدنی است.
این جایزه در سال ۲۰۲۱ به کمک فداکارانه در مبارزه با کووید ۱۹ اختصاص پیدا کرده است و طی فراخوانی برگزارکنندگان، افراد و سازمان هایی که در موضوعات پزشکی، کسب و کار، آموزش و فناوری و کمک های شخصی و شهروندی در کل دنیا پیرامون کرونا، کمک های فداکارانه و داوطلبانه داشتند، گزارش فعالیت های خود را از سراسر جهان ارسال کردند.
در فهرست نهایی برگزیدگان جایزه با توجه به ارزیابی اعضای هیات داوران بین المللی اعلام شد که از ایران سه جوان فعال اجتماعی به نام های زهرا نوری از استان ایلام ، مهرداد الطافی مدیرعامل سازمان خیریه موج مهربانی از استان فارس و حامد غلامی از استان سیستان و بلوچستان انتخاب و به اختتامیه این رویداد بین المللی دعوت شدند تا از خدمات و فعالیت های فداکارانه آنها در بحران پاندمی کرونا تجلیل شود.
این در حالی است که نمایندگان تعداد زیادی از کشورهای جهان در ارزیابی هیات داوران نتوانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.
آژانس فدرال امور جوانان روسیه و انجمن مراکز داوطلبان با پشتیبانی مشارکت کنندگان بین المللی از جمله برنامه داوطلبان سازمان ملل متحد، انجمن بین المللی اقدام داوطلبانه و سازمان همکاری های اسلامی، برگزار کنندگان این رویداد هستند.
مراسم اهدای جایزه در چارچوب اصلی ترین رویداد داوطلبانه روسیه مجمع بین المللی مشارکت مدنی ما با هم هستیم، از ۱۱ آذر تا ۱۴ همین ماه برابر با دوم تا پنجم دسامبر ۲۰۲۱ در مسکو پایتخت روسیه برگزار خواهد شد.

تهیه خبر: علی عباسی و ملیکا صالحی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار