با حمایت‌های خیرین از نوجوانان و جوانان آینده این سرزمین ساخته می‌شود

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دیدار صمیمی با خیرین مدرسه ساز گفت آینده این سرزمین به دست جوانان و نوجوانان ساخته می‌شود که بخشی از آنها با توجهات و حمایت‌های خیرین عزیز ادامه تحصیل می‌دهند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
با حمایت‌های خیرین از نوجوانان و جوانان آینده این سرزمین ساخته می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، سیدامیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست صمیمی خیرین مدرسه‌ساز با وزیر آموزش و پرورش گفت: در خراسان رضوی خیرین سهم بسزایی در مدرسه‌سازی داشته و در کشور همیشه برتر بوده‌اند و آنها باعث افتخار کشور و به ویژه خراسان رضوی هستند و همیشه از مواهب شان دستگاه تعلیم و تربیت بهره‌مند است.

شوشتری با اشاره به آرامش خاطری که خیرین برای آموزش و پرورش استان ایجاد کرده‌اند افزود: در سال جاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال مشارکت خیرین در پروژه‌های استان خراسان رضوی بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه جایگاه خیرین را والا خواند و گفت: در همه مجامع برای حل مشکلات از خیرین عزیز کمک گرفته می‌شود و این تاج افتخاری است برای خیرین عزیز که همه دستگاه‌های متفاوت برای رفع موانع از آنها کمک می‌گیرند و همیشه گشایش‌ها بعد از آن ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به آیه شریفه ۲۶۱ سوره بقره گفت: خیرین عزیز و خانواده آنها این آیه را تجربه کرده‌اند برای همین هر روز بیشتر از قبل به نیت‌های خیرشان و دستان ارزشمند و سخاوتمندشان برکت داده می‌شود و امیدوارم با کمک شما خیرین عزیز آینده روشنی برای فرزندانمان در این مرز و بوم بسازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار