مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

اجرای سند تحل بنیادین مهم‌ترین برنامه من در آموزش و پرورش استان است

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه، د‌رخصوص مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد اجرای سند تحل بنیادین مهم‌ترین برنامه وی در آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سند تحل بنیادین مهم‌ترین برنامه من در آموزش و پرورش استان است

در این مراسم سلمان محمدی، مدیر کل جدید آموزش و پرورش گفت: تمام تلاش خود را در راه پیشبرد و توسعه اهداف آموزشی به کار خواهم گرفت.

وی اظهار کرد: فرصت خدمتگزاری دست داده و به شکرانه این نعمت عهد بسته‌ام که هر چه در توان دارم برای اعتلای اهداف آموزش و پرورش به‌کار بگیرم.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به اهم برنامه‌های آموزش و پرورش، ادامه داد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بازنگری در آن از نکات اصلی اجرای برنامه‌ها خواهد بود و تا به امروز در کشور به کندی پیش رفته است، البته ارتقای جایگاه آموزش و پرورش استان یکی دیگر از اهداف کاری ماست و به تربیت تمام ساحتی نیز توجه ویژه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: تربیت تمام ساحتی اولویت‌کاری ماست و دانش‌آموزان باید رشد کنند و توسعه عدالت آموزشی با توجه به شرایط کرونا باید فراهم شود و ارتقا جایگاه و منزلت معلم یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش خواهد بود.

محمدی در پایان ضمن تأکید بر حمایت همه‌جانبه خیرین مدرسه‌ساز، گفت: مشارکت‌ها باید رشد یابد و انجمن اولیا هم باید به کمک بیایند و جوان‌گرایی با استفاده از تجریبات پیشکسوتان نیز در مدیریت‌ها باید لحاظ شود و تلاش کنیم نیروهای قوی را برای خدمت‌گذاری به خدمت بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار