مدارس گیلان پذیرای ۳۸۰ هزار دانش‌آموز

رشت (پانا) - از امروز ۳۸۰ هزار دانش‌آموز گیلانی در کلاس‌های حضوری مدارس حاضر شدند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس گیلان پذیرای ۳۸۰ هزار دانش‌آموز

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان؛ با به صدا در آمدن زنگ مدرسه به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه استعداد‌های درخشان فرزانگان رشت، حدود ۳۸۰ هزار دانش‌آموز گیلانی از امروز سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش گیلان در مراسم بازگشایی مدارس گفت: همه تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان از جمله ماسک، مواد ضد عفونی‌کننده و الکل، تهویه کلاس‌ها در همه مدارس فراهم شده است.

محمد فائزی با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان و معلمان افزود: مرجع صلاحیت، ستاد مدیریت و مقابله با کرونا است که با رصد روزانه، شرایط بهداشتی و سلامتی دانش‌آموزان را کنترل می‌کنند.

وی گفت: سلامتی دانش‌آموزان خط قرمز ماست و خدا را شاکریم که با بهتر شدن شرایط، شاهد حضور دوباره دانش‌آموزان و معلمان به عنوان امید‌های آینده این سرزمین در کلاس‌های درس هستیم.

محمدرضا احمدی نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی هم با تشکر از جامعه فرهنگیان گفت: در دوره کرونا بسیاری از معلمان و فرهنگیان با هزینه خود برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار تبلت و موبایل خریدند تا دانش‌آموزی از آموزش دور نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار