مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

رتبه‌بندی یکی از مهمترین اسناد آموزش و پرورش است

مشهد( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت رتبه‌بندی یکی از مهمترین اسناد آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌بندی یکی از مهمترین اسناد آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست مدیران کل و روسای مناطق آموزش و پرورش در اجلاسیه آموزش و پرورش قطب پنج کشور، گفت: در سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است، باید توجه ویژه ای به پیشرفت علمی، مدیریت منابع مالی و تقسیم عادلانه حقوق و مزایا در همه نهادها و زمینه ها داشته باشیم.

سید امیر شوشتری افزود: مسئولان، صاحب‌نظران و اساتید دانشگاهی با برگزاری جلسات و نشست های تخصصی برای تصویب و اجرایی کردن آیین نامه رتبه بندی معلمان، به منظور دریافت بهترین خروجی که مدنظر فرهنگیان شریف و صبور ما باشد، تلاش مجدانه ای انجام داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برگزاری همزمان این نشست در سراسر کشور با مدیران کل و روسای مناطق، با محوریت تشریح و تبیین آیین نامه رتبه بندی تاکید کرد: به طور قاطع این پیگیری ها بیانگر عزم ملی برای اجرایی شدن این موضوع مهم در آموزش و پرورش است.

وی افزود: برای تصویب و پیاده‌سازی این سند حیاتی، دولت و مجلس همراه با کلیه قوای نظارتی و تصمیم گیرنده انقلابی و جهادی، ورود پیدا کردند و با عزمی جدی با عنایت به تاکید صریح رهبری و حمایت قاطع رییس جمهور، به منظور اجرای این قانون بزرگ که از حساسیت بالایی نیز برای جامعه فرهنگیان برخوردار است، کوشیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار