معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

جشنواره الگوهای تدریس فرصتی برای افزایش توانایی‌های معلمان است

تهران (پانا) - با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست تخصصی کارشناسان گروه‌های آموزشی متوسطه مناطق و پژوهش سراهای دانش‌آموزی، دراردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره الگوهای تدریس فرصتی برای افزایش توانایی‌های معلمان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست بهروز هاشمی با تحلیل نتایج امتحان نهایی و اهمیت ورود گروه‌های آموزشی به این موضوع و تاکید بر نقش تاثیرگذار مصححین و سرگروه‌های درسی در حوزه‌های تصحیح،گفت: بیش از 700 روز از شروع کرونا می‌گذرد، در این مدت بحرانی درآموزش رخ داده که در تاریخ بشریت بی سابقه بوده است و کرونا آموزش را خیلی تحت تأثیر قرار داد.

وی افزود: طبق آمار وزارت بهداشت 24 میلیون دانش‌آموزدر شرایط کرونا در دنیا ترک تحصیل کرده‌اند و 1830تریلیون ساعت هدر رفت آموزشی داشتیم، که این موارد افت تحصیلی را رقم می‌زند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دراستان کارگروهی تشکیل شده است که علت افت دانش‌آموزان را در امتحان نهایی بررسی می‌کنند از کارشناسان مناطق خواست که آنها هم به صورت تخصصی به تحلیل نمرات امتحان نهایی خود در سال گذشته بپردازند، همچنین سرگروهای مناطق در حوزه تصحیح از اطلاعات QB استفاده کنند تا مشخص شود که دردروس مختلف کدام سوالات نقاط ضعف دانش‌آموزان هست که آموزش در آن دروس اصلاح شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران همچنین در جلسه تخصصی مدیران پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در سالن همایش معلم اردوگاه شهید منتظری شهریارحضور یافت و صحبت ها و نظرات و پیشنهادات مدیران را از نزدیک شنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار