مراسم تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی شهرستان نجف‌آباد به مناسبت هفته امور تربیتی

اصفهان (پانا) - به مناسبت تقارن هفته امور تربیتی و اعیاد شعبانیه، مراسمی جهت گرامیداشت مقام معاونین و مربیان پرورشی، با حضور سعادت عبدالعظیمی معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان، کارشناس مسئول، کارشناسان حوزه پرورشی و تربیتی و سید رضا موسوی زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش در نجف آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی شهرستان نجف‌آباد به مناسبت هفته امور تربیتی

این برنامه با قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغاز شد. در ادامه سعادت عبدالعظیمی ضمن تشکر از زحمات معاونان پرورشی در این سالها با وجود شرایط سخت کرونا خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی فرهنگیان در مدارس علاوه بر آموزش، تربیت و پرورش دانش آموزان است.

وی در ادامه به چند مورد از آسیب های اجتماعی رایج در بین نوجوانان شهرستان نجف آباد اشاره کرد و یادآور شد: معاونین پرورشی در حوزه پرورش باید در شناسایی و کنترل آسیب های اجتماعی در مدارس هشیارتر از پیش عمل کنند.
ادامه مراسم با نواختن موسیقی زنده توسط دو نفر از دانش آموزان و مولودی خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل برگزار شد.

سپس سید رضا موسوی زاده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد خطاب به معاونان پرورشی نقش خطیر و مهم معاونان و کوشش و تلاش آنان جهت تعلیم و پرورش دانش آموزان با وجود مشکلات و برنامه های اجرایی فراوان را، بازگو کرد.

وی در ادامه با اشاره به ۶ ساحت تربیتی سند تحول بنیادین خاطر نشان کرد: معاونین پرورشی و همکاران فرهنگی در مدارس باید بر اساس این ۶ ساحت تربیتی دانش آموزان را تربیت و پرورش دهند.

سپس با دعوت از صادقی، یکی از معاونین پرورشی جانباز شهرستان نجف آباد به مناسبت روز جانباز و میلاد حضرت اباالفضل، از وی درخواست شد با بیان خاطراتی از دفاع مقدس و دوران جبهه و جنگ، فضا را منور به نام و یاد شهدا کند.

در پایان برنامه از جمعی از بازنشستگان معاونین پرورشی سال های گذشته، رتبه های برتر مسابقه علمی برگزار شده در هفته گذشته و همچنین از همکارانی که در مسابقات طرح درس نویسی و درس تفکر رتبه آوردند؛ تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار:فاطمه سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار