برگزاری مناظره دانش‌آموزی با موضوع نقاط قوت و ضعف آموزش و پرورش در نجف‌آباد

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان نجف‌آباد بیان کرد هدف از برگزاری این مناظره بین دانش‌آموزان آینده‌ساز کشور این است که بتوانند درباره نقاط ضعف و قدرت اجتماعی تعقل کرده و نظرات خود را در چارچوب قواعد با آزادی کامل بیان کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مناظره دانش‌آموزی با موضوع نقاط قوت و ضعف آموزش و پرورش در نجف‌آباد

سعادت عبدالعظیمی، معاون پرورشی و مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان نجف‌آباد ضمن خوش‌آمدگویی به حضار بیان کرد: امروز بسیار خوشحالیم که در خدمت دانش‌آموزان بسیار توانا و خردمند هستیم.

وی گفت: هدف از برگزاری این مناظره بین دانش‌آموزان آینده‌ساز کشورمان این است که بتوانند درباره نقاط ضعف و قدرت اجتماعی تعقل کرده و نظرات خود را در چارچوب قواعد با آزادی کامل به طور زیبا بیان کنند.

عبدالعظیمی تصریح کرد: این مناظرات قوه درک و پذیرش انتقادات را در دانش‌آموزان بالا برده و آن‌ها را به فردی موثر در جامعه تبدیل خواهد کرد.

در ادامه بهجت شریفی، داور مناظره خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه مناظرات کمک ویژه‌ای به دانش‌آموزان و سطح آگاهی آنها از آموزش و پرورش خواهد کرد و آن‌ها را با فضای اجتماع آشنا خواهد کرد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری مناظرات تقویت روحیه خودباوری دانش‌آموزان، توانمندی‌های آنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، شیوایی بیان و یادگیری درست انتقاد کردن است.

در ادامه مسابقه مناظره بین چهار گروه راه یافته به مرحله شهرستان در دو مرحله جداگانه انجام گرفت.

علی خدایی، خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار