زهرا پناهی‌روا:

زنان نقش بسیار پررنگی در 8 سال دوران دفاع مقدس داشته‌اند

تهران (پانا) - نشست صمیمی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
زنان نقش بسیار پررنگی در 8 سال دوران دفاع مقدس داشته‌اند

نشست صمیمی مجتهد زاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با زهرا پناهی روا مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش در دفتر مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

پناهی روا مشاور وزیر آموزش و پرورش در این نشست ضمن خیرمقدم تاکید کرد که زنان نقش بسیار پررنگی در 8 سال دوران دفاع مقدس داشته و بعد از این دوران نیز در تمام حوزه های فرهنگی، سیاسی، علمی، اجتماعی و اقتصادی به خوبی توانسته اند در جامعه ایفای نقش کنند و تاثیرات چشمگیری در این حوزه ها از خود به جا گذاشته اند.

وی تاکید کرد که نقش زنان در دوران مقدس به گونه ایی چشمگیر بوده است که امروزه می توان با انتشار و انعکاس آن درجامعه، الگوی مناسبی را به زنان و دختران این روزهای جامعه معرفی کرد.

در ادامه این نشست نیز مجتهد زاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس عنوان کرد: این نشست با هدف تقویت تعاملات فی مابین این دو حوزه در راستای فعالیت های دوجانبه برگزار گردید و تلاش می شود تا در آینده بتوان از ظرفیت های این حوزه ها در جهت انعکاس آثار و ارزش های مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس بیشتر استفاده کرد.

وی تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود در جامعه و تمام دستگاه ها استفاده کرد تا نقش زنان در دوران دفاع مقدس مورد غفلت و فراموشی قرار نگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار