سرپرست شهرداری بومهن:

به‌منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی، کشیک‌های واحدهای شهرداری در آماده‌باش کامل هستند

پردیس (پانا) - سرپرست شهرداری بومهن در جلسه ستاد اجرایی خدمات  ویژه نوروز ۱۴۰۱،  گفت با توجه به افزایش سفرها در نوروز امسال و قرارگیری شهر بومهن در بین ۲ شاهراه اصلی هراز و فیروزکوه، به منظور تسهیل سفر و ارائه خدمات به مسافران نوروزی، کشیک‌های واحدهای خدماتی شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
به‌منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی، کشیک‌های واحدهای شهرداری در آماده‌باش کامل هستند

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، حسن الماسی مفیدی در دومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرداری بومهن که با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اتخاذ تصمیم قطعی مراجع ذیصلاح در خصوص سفرهای نوروزی و عبور و اسکان مسافران و گردشگران در شهر بومهن، اعضای ستاد باید تمهیدات لازم برای اسکان مسافران و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی را فراهم آورند.

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد باید آمادگی برگزاری مراسم‌های سنتی و آئینی در ایام نوروز برحسب وظایف و اختیارات خود را داشته باشند، افزود: در این راستا تاکنون ۲ جلسه به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار و تشکیل ستاد اجرای خدمات سفر در ایام نوروز تشکیل شده است.

سرپرست شهرداری بومهن با تبیین وظایف شهرداری‌ در طرح استقبال از بهار ادامه داد: پاکسازی، تنظیف و فضا سازی محیط شهری و اماکن گردشگری، نصب علائم و تابلوهای راهنمایی، رسیدگی و رفع عیوب کلیه تاسیسات موجود در پروژه‌های فضای سبز، پارک‌ها و فضاهای گردشگری و سایر تاسیسات و مبلمان شهری، توقف حفاری‌ها و عملیات عمرانی در شهر از جمله وظایف شهرداری در این ایام است.

وی ادامه داد: از دیگر وظایف شهرداری می‌توان به ایجاد پارکینگ موقت، تعیین کشیک‌های واحدهای خدماتی شهرداری و آماده‌باش گروه‌های امداد و نجات در ایستگاه‌های آتش‌نشانی بصورت ۲۴ ساعته و ساماندهی حمل و نقل درون شهری نام برد.

الماسی مفیدی اضافه کرد: برپایی بازارچه صنایع دستی و عرضه محصولات محلی، استقبال از مسافران، توزیع اقلام فرهنگی، بروشورهای راهنمای گردشگری و برگزاری مراسم فرهنگی و بر پایی سفره‌های هفت سین از دیگر اقداماتی است که در این ایام اجرا می شود.

در ادامه این جلسه، پس از مرور مصوبات و ارائه نقطه ‌نظرات اعضای ستاد، سرپرست شهرداری بومهن گفت: جلسه ستاد در هفته‌های آتی به صورت مرتب برگزار می‌شود تا شاهد سفری مطمئن و پرنشاط برای مسافران ورودی به بومهن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار