افزایش ۴۹ درصدی ورود مسافران به سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت ورود مسافر به این استان از ۲۵ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشته و این روند همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۴۹ درصدی ورود مسافران به سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار کرد: به هیچ عنوان شرکت‌های حمل و نقل مسافری اجازه افزایش قیمت بلیت در سفرهای نوروزی را ندارند.
وی با بیان اینکه همکاران ما در مجموعه این اداره کل نیز بر فروش بلیت ناوگان مسافری جاده‌ای در پایانه‌ها نظارت دارند، افزود: بر اساس آخرین پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرانی که می‌خواهند در ایام نوروز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند باید۲ دُز واکسن کرونا را زده باشند و علائم بیماری هم نداشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اتصال سیستم بلیت‌فروشی شرکت‌های مسافربری استان به سامانه امید خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون تمامی شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان به سامانه امید متصل شدند و در حال حاضر صدور بلیت‌های اتوبوس بر اساس اطلاعات دریافتی از این سامانه است.
وی ادامه داد: مسافران در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، چنانچه هرگونه تخلف بویژه در حوزه پروتکل‌های بهداشتی را مشاهده کردند می‌توانند با شماره ۱۴۱ ارتباط برقرار کرده و شکایت‌های خود را اعلام کنند که در صورت احراز تخلف بعد از بررسی شکایات با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار