درخشش فرهنگیان منطقه 10 در مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهر تهران

تهران( پانا)- کارشناس قرآن و عترت و نماز منطقه 10 ضمن اعلام کسب رتبه فرهنگیان منطقه در مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه فرهنگیان شهر تهران ابراز امیدواری کرد؛ سایرفرهنگیان نیز با شرکت کردن در این مسابقات و گام نهادن در مسیر قرآن وعترت نماز عمل کننده به دستورات والای قرآنی باشند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان منطقه 10 در مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهر تهران

مرتضی قدکیان؛ کارشناس قرآن و عترت و نماز منطقه 10گفت: در مسابقات قرآن و عترت و نماز که در سال 1401-1400 برگزار شد، دو نفر از همکاران فرهنگی منطقه خوش درخشیدند.
او افزود: در این دوره از مسابقات سیدرضا عباس اوغلی از آموزشگاه متوسطه اول شهید علی اکبر طرازانی در رشته قرائت قرآن رتبه دوم شهر تهران را کسب کرد، همچنین ابابکر بلوچ، از آموزشگاه متوسطه دوم محمد مردانی 15 در رشته حفظ 10 جزء حائز رتبه دوم شد.
قدکیان اضافه کرد: معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی قرآن و عترت و نماز منطقه ی 10 ضمن عرض تبریک به این عزیزان در نظر دارند که در مراسمی از تلاش های ایشان تقدیر و تشکر به عمل آورند.
او ابراز امیدواری کرد که سایرفرهنگیان نیز با شرکت کردن در این مسابقات و گام نهادن در مسیر قرآن وعترت نماز عمل کننده به دستورات والای قرآنی و سیرت پیامبر اکرم و اهل‌بیت پیامبر (علیهم السلام) باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار