معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک :

بهترین راه انس با قرآن، تفکر، تدبر و تعمیق در مفاهیم و معانی آن است

قرچک ( پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک در جلسه توانمندسازی دانش‌آموزان برتر دختر برای مسابقات قرآن، بهترین راه انس با قرآن را تفکر و تدبر و تعمیق در مفاهیم و معانی آن دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بهترین راه انس با قرآن، تفکر، تدبر و تعمیق در مفاهیم و معانی آن است

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری کارگاه یک‌روزه توانمندسازی نفرات اول دانش‌آموزان دختر دوره اول و دوم متوسطه در ۹ رشته‌ قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر و حفظ‌عمومی و حفظ ویژه، عترت، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، نماز، احکام خبر‌ داد.

دهقانی در ادامه افزود: مرحله مقدماتی مسابقات استان، در فروردین ماه و مرحله نهایی این مسابقات، اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دهقانی با تأکید بر اینکه، قرآن در تربیت‌دینی دانش‌آموزان نقش مهمی دارد لازم دانست به آموزش‌های قرآن نگاه ویژه‌ای شود.

دهقانی در ادامه بیان‌کرد: دانش‌آموزان برتر قرآنی، نمایندگان خوبی برای سایر دانش‌آموزان هستند و این نشان از این است که سه ضلع مثلث موفقیت یعنی حمایت والدین، نظارت و پیگیری اولیا مدرسه و تلاش و زحمات دانش‌آموز، کار خودشان را به خوبی انجام داده‌اند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی قرچک، انس و پیوند دانش‌آموزان با قرآن کریم را مانع قدرتمندی در برابر آسیب‌های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به ترویج فرهنگ قرآنی، تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارد، هر قدر جامعه با مفاهیم و آموزش‌های قرآنی پیوند بیشتری برقرار کند، مشکلات آن کمتر خواهد بود.

خبرنگار: سمیه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار