دیدار مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با فرمانده سپاه استان

تهران (پانا) - همزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت روز پاسدار، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با فرمانده سپاه استان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با فرمانده سپاه استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دیدار خود با سردار احمد ذوالقدر فرماند سپاه سید الشهدا (ع)استان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، روز پاسدار و جانباز را به ایشان و همه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و از همدلی و همکاری‌های وی و مجموعه فرماندهان سپاه در سراسر استان تقدیر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر از همراهی فرماندهان سپاه استان در راه‌اندازی و پیگیری اردوی راهیان نور به عنوان یک فرصت بزرگ تربیتی گفت: امروزه تربیت دانش‌آموز تمام ساحتی در تراز دانش‌آموز و جوان ایران اسلامی جز با تببین و نمایش ایثارگری شهدا و رزمندگان نه تنها دشوار بلکه غیرممکن است.

هاشمی ادامه داد: در تمامی اصول تربیتی قرار دادن متربی در موقعیت تربیتی و الگو سازی از اصیل‌ترین و ثابت‌ترین راهکارهای تربیت اسلامی است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بخشی از سخنان خود به حضور بسیج فعال فرهنگیان و دانش‌آموزی و نقش موثر آنها در استان اشاره و از زحمات همه دست اندرکاران این عرصه تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار