مدیرآموزش و پرورش شهرستان گتوند اعلام کرد:

مراسم تجلیل از مدیران، معاونین، دبیران و دانش‌آموزان برتر و تلاشگر برگزار شد

گتوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند از برگزاری مراسم تجلیل از ۶۰ نفر از دانش‌آموزان برتر و تلاشگر کنکور ۱۴۰۰ و مدیران، معاونین و دبیران برتر آموزش و پرورش شهرستان گتوند خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از مدیران، معاونین، دبیران و دانش‌آموزان برتر و تلاشگر برگزار شد

بهزاد جعفرزاده در این مراسم گفت: موفقیت دانش آموزان شهرستان گتوند در کنکور سراسری ۱۴۰۰، جای بسی خوشحالی دارد، اینگونه موفقیت ها جز در سایه تلاش و پشتکار و دعای خیر والدین به دست نخواهد آمد، در همین راستا نقش مهم و پررنگ معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش بر هیچ کس پوشیده نیست، بنابراین شایسته است قدردان زحمات و محبت های این بزرگواران باشیم.

جعفرزاده تصریح کرد: با وجود سختی های فراوان، معلمان و مدیران مدارس، دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه دوم را برای کنکور و امتحانات نهایی آماده کردند تا امروز نتیجه و ثمره این تلاش ها را در قبولی دانش آموزان در کنکور شاهد باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند بیان کرد: در این مراسم نیز آیین معارفه حمید معتمدپور بعنوان مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان گتوند نیز برگزار شد که برای وی در این جایگاه آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری می‌کنم.

گفتنی است این مراسم با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرماندهی بسیج فرهنگیان استان خوزستان، فرمانده سپاه‌ ناحیه گتوند، شورای شهر گتوند و نماینده خیرین در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار