رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک :

هدف از امور تربیتی، آشنایی و تربیت دانش‌آموزان با ارزش‌های انقلاب و اسلام است

کهریزک (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک در جلسه شورای پرورشی هدف از تاسیس نهاد امور تربیتی را آشنایی و تربیت دانش‌آموزان با ارزش‌های انقلاب و اسلام دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۹۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف از امور تربیتی، آشنایی و تربیت دانش‌آموزان با ارزش‌های انقلاب و اسلام است

جلسه شورای پرورشی با حضور محمدرضا افضلی‌نیا رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک، زهرا بی پروا معاون پرورشی منطقه و اعضای کمیته اجرایی در رابطه با هدف تاسیس نهاد امور تربیتی آشنایی و تربیت دانش‌آموزان با ارزش های انقلاب و اسلام در اتاق ریاست اداره آموزش و پرورش کهریزک برگزار شد.

افضلی‌نیا ضمن بزرگداشت آغاز هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی یاد و خاطره بنیانگذاران این نهاد، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: هدف از تاسیس نهاد امور تربیتی، آشنایی و تربیت دانش‌آموزان با ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده است؛ بنابراین همه همکاران در زمینه فعالیت‌های پرورشی باید به این نکته توجه داشته باشند که فعالیت‌های تربیتی و پرورشی جایگاهی والا در نظام تعلیم و تربیت دارند.

همچنین در این جلسه زهرا بی‌پروا معاون پرورشی منطقه در آستانه فرارسیدن هفته تربیت اسلامی بیان کرد: هشتم اسفند ماه تاریخی بسیار مهم و ارزشمند برای همه فرهنگیان و دانش‌آموزان است چرا که لازم است برای استمرار هر جامعه مجموعه باورها، ارزش‌ها، رفتارها، دانش‌ها و مهارت‌های آنان به نسل‌های جدید انتقال یابد و مهمترین وسیله برای این انتقال آموزش و پرورش است و مدرسه مهمترین واسطه انتقال دانش و مهارت فنی، اجتماعی، معنوی و مذهبی است.

در ادامه جلسه اعضای کمیته اجرایی به بررسی و بحث در مورد برنامه‌های هفته مذکور پرداختند و برگزاری وبینار تخصصی با موضوع تربیتی در فضای مجازی دیدار با امام جمعه باقرشهر به همراه تجدید میثاق با شهدا، فضاسازی مناسب در سطح اداره و مدارس و فضای مجازی از مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار