مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۳:

مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در جشنواره زمستانی شاد، با حمایت مربیان پرورشی محقق شده است

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۳، یکی از عوامل اجتماعی ساختن دانش‌آموزان یعنی آماده کردن آنان برای شرکت فعال و سازنده در زندگی اجتماعی را، افزایش مشارکت دانش‌آموزان در جشنواره‌ها و فعالیت‌های پرورشی مدارس با حمایت مربیان پرورشی، دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۸۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در جشنواره زمستانی شاد، با حمایت مربیان پرورشی محقق شده است

فیروزه طالبی؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ ضمن درود به شهدای دفاع مقدس و انقلاب به ویژه بنیانگذاران نهاد امور تربیتی، شهید باهنر و رجایی و تبریک هفته امور تربیتی به همکاران حوزه پرورشی، در خصوص نحوه برگزاری پویش های جشنواره زمستانه شبکه آموزشی شاد و اهدای جوایز آن به نفرات برتر منطقه با پانا گفت و گو کرد.

طالبی با اشاره به فرا رسیدن هشتم اسفند روز امور تربیتی و تبریک و خدا قوت به همه مربیان و معاونان پرورشی مدارس که با وجود مجازی بودن مدارس، عملکرد فعالی دارند، در ابتدای سخنان خود هدف از تشکیل امور تربیتی را انتقال ارزش های دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی به مدارس برای نسل آینده خواند و حمایت مربیان پرورشی مدارس را خواستار شد.

وی به تاکید بر افزودن فعالیت های پرورشی دانش آموزی در مدارس در راستای برگزاری جشنواره زمستان شاد و اجرای هفت پویش مختلف در منطقه ۱۳، از مدیران و معاونین پرورشی مدارس تشکر کرد.

طالبی گفت: جشنواره زمستان شاد و اجرای پویش های آن که توسط دانش آموزان توانمند و فعال منطقه در سه پویش"بوسه بر بهشت ۱ به مناسبت روز مادر و میلاد حضرت زهرا (س)، یاوران انقلاب به مناسبت دهه فجر و همچنین بوسه بر بهشت ۲ به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز پدر"برگزار شد و با تولید محتوا در شبکه آموزشی شاد آثار برتر بسیاری در گروه سازمان دانش آموزی منطقه به نمایش گذاشته شد.

فیروزه طالبی افزود: سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ به رسم یادبود در پایان زمان این سه پویش جشنواره زمستان شاد، جهت تقدیر و قدردانی، به انتخاب آثار برتر و برگزیده از سوی دانش آموزان پرداخت و از بین ۲۱۰۰ آثار ارسالی به قید قرعه از ۲۰ اثر منتخب، تقدیر به عمل آورد که در روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه از دانش آموزان برتر منتخب جهت اهدای جوایز و تقدیر و تشکر به منظور تهیه آثار ارزشمند و حضور آنان در این جشنواره دعوت و قدردانی شد.

در پایان، مدیر سازمان منطقه ۱۳، برای دانش آموزان مستعد و توانای مدارس منطقه، ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی در تمام عرصه های زندگی شان؛ به دستیابی آنان به اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران، اظهار امیدواری کردند.

* یکتا گوهری؛ دانش آموز خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار