نماینده مجلس دانش آموزی:

دانش آموزان پیشگامان حفظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند

دانش آموزان با حضور در مانور یاوران انقلاب؛ ضمن اعلام همبستگی با ارزش های انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی و تشکیلاتی خود را به نمایش می گذارند

تهران (پانا)- دانش آموزان می توانند با شناخت کامل از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اشاعه فرهنگ ایثار و همدلی؛ حافظ اصول و  نشر دهنده دستاوردهای انقلاب باشند.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پیشگامان حفظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند

به مناسبت دهه فجر با کیا مهر احمدی؛ نماینده مجلس دانش آموزی شهر تهران و عضو هییت رئیسه روسای شورای دانش آموزی منطقه ۱۳ در راستای اینکه دانش آموزان یاوران اصلی انقلاب هستند به گفت‌و‌گو پرداختیم که در ادامه می خوانید:

کیامهر احمدی؛ نماینده مجلس دانش آموزی شهر تهران ضمن گرامی‌داشت ایام مبارک فجر گفت: بنده به همراه دوستانم به عنوان عضو کوچکی از مجلس دانش آموزی با افتخار، مدافع دانش آموزان در حضور مسئولین هستیم و در کنار اهتمام به تحصیل با تمام توان به فعالیت فرهنگی و اجتماعی در راستای نیل به اهداف مجلس دانش آموزی گام بر می‌داریم.

بحث و بررسی درباره وظایف وحقوق نوجوانان در جامعه، خانواده و مدرسه، از وظایف نمایندگان مجلس دانش آموزی است

وی با توجه به اهداف مجلس دانش آموزی گفت: از وظایف نمایندگان مجلس دانش آموزی بحث و بررسی درباره وظایف وحقوق نوجوانان در جامعه، خانواده ومدرسه است و ترویج فرهنگ گفتگو و مشورت بین دانش آموزان، تقویت هویت اسلامی وایرانی وتحکیم وترویج ارزشهای انقلاب اسلامی از اهداف مجلس دانش آموزی است.
احمدی در پاسخ به اینکه مجلس دانش آموزی تا چه حد در تصمیمات کلان مربوط به حوزه دانش آموزان موثر بوده است؟ گفت: خوشبختانه بدنه این نهاد از دانش آموزان ساعی و دغدغه مند تشکیل شده و این امر موجب شده تا در طی عمر تقریبا ۲۰ ساله خود بتواند پیشنهادات مفیدی را از سوی جامعه دانش آموزی به مسئولان آموزش و پرورش ارائه دهد ؛ اما همچنان گام هایی برای رسیدن به تعالی این نهاد وجود دارد که باید به کمک مسئولین و همت همه جانبه نمایندگان برداشته شوند. شایان ذکر است نهاد مجلس دانش آموزی نهادی صنفی - مشورتی است نه اجرایی.

وظیفه امروز دانش‌آموزان حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران
با توجه به ایام دهه فجر و شور و شعف پیروزی انقلاب اسلامی؛ احمدی بزرگترین کاری که دانش آموزان در حفظ انقلاب اسلامی می توانند انجام دهند و نقش آن‌ها را این گونه بیان کرد: وظیفه امروز دانش‌آموزان حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است. دانش آموزان یاوران اصلی و پیشگامان حفظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند، آنها می توانند با فهم دقیق و شناخت از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و با کارهای علمی، فرهنگی و هنری برای خدمت به کشور و حفاظت از اصول انقلاب اسلامی مفید و تأثیر گذار باشند.


نماینده مجلس دانش آموزی در مورد ارتباط اجرای مانور یاوران انقلاب توسط دانش آموزان پیشتاز و توانمندی آنان در ایام دهه فجر اظهار کرد: رمز پیروزی و پویایی و نشاط تمام آحاد ملت ایران تنها در پیروی از بیانات مقام معظم رهبری است که همیشه؛ در همه صحنه ها تاکید کرده و فرمودند امید من به شما جوانان است و قبل از شما؛ جوانانی در همه صحنه ها و جبهه های جنگ از کشورشان حمایت کرده اند؛ اکنون دانش آموزان با حضور در این مانور، ضمن اعلام همبستگی با ارزش های انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی و تشکیلاتی خود را به نمایش می گذارند.

جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نقش اساسی و انکارناپذیر در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارند

او در پایان به عنوان عضوی از مجلس دانش آموزی در مورد گام دوم انقلاب گفت: جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نقش اساسی و انکارناپذیر در تحقق بیانیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب دارند که سپردن کار به جوان‌ها، روح تازه‌ای به فضای سیاسی و اجتماعی کشور می بخشد. جوانان انقلابی باید با تک تک کلمات و منظومه این بیانیه انس بگیرند، چرا که این بیانیه نقشه راه آینده انقلاب اسلامی است که پیروزی ها و پیشرفت های چشمگیری در آن نهفته است.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ عرفان نوری تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار