افتخار آفرینی دانش‌آموزان کوهرنگی در انتخابات مجلس دانش‌آموزی 

کوهرنگ(پانا)-در یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی استان، که به صورت مجازی برگزار شد؛ دو تن از دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ توانستند،مجوز حضور در مجلس دانش‌آموزی استان به عنوان اعضای اصلی را دریافت کنند و برای جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ؛ افتخاری بیافرینند.

کد مطلب: ۱۲۵۸۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش‌آموزان کوهرنگی در انتخابات مجلس دانش‌آموزی 

در این انتخابات، کامران غیبی حاجیور، یکی از دانش آموزان شهرستان کوهرنگ ؛ به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان، نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس دانش آموزی کشور و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان انتخاب شد. همچنین کوثر مهری بابادی، از دیگر دانش آموزان این شهرستان کرسی نائب رئیسی مجلس دانش آموزی استان و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان را از آن خود کرد.

صفر موسایی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، طی پیامی؛ افتخار آفرینی این دو دانش آموز ساعی را در انتخابات هیئت رئیسه مجلس مجلس دانش آموزی استان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

«اینجانب، نوید مسرت بخش انتخاب شایسته دانش آموزان ارجمند و ساعی،کامران غیبی حاجیور به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان چهارمحال و بختیاری، نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای دانش آموزی کشور، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش و مشاور وزیر آموزش و پرورش و کوثر مهری بابادی به عنوان نائب رئیس مجلس دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان، مدیران، معلمان و مربیان گرانقدر پرورشی و کلیه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی را برای این دو دانش آموز عزیز مسألت می نمایم.»

صفر موسایی گله

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ

خبرنگار دانش آموز: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار