آغاز گرامیداشت هفته تربیت اسلامی از هشتم اسفند

اردل (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش شهرستان اردل از آغاز هفته گرامیداشت تربیت اسلامی از هشتم اسفند خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز گرامیداشت هفته تربیت اسلامی از هشتم اسفند

ارژنگ بهرامیان ریگکی ضمن اعلام این خبر افزود: مدیران در این راستا باید اقداماتی از قبیل تشکیل ستاد هفته تربیت اسلامی و تبیین و تشریح برنامه‌های اجرایی را انجام دهند.

بهرامیان ریگکی با اشاره به اهمیت این هفته عنوان کرد: انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی مطلوب (فضاسازی فیزیکی، گروه های مجازی)، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات تربیتی، شرکت در نماز جمعه، دیدار با مسئولین، برنامه سپاس مربی، برگزاری نشست‌های تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، اجرای و بینارهای تخصصی با موضوعات تربیتی و تاثیر فعالیت‌های پرورشی در تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیت برای خانواده‌ها، برپایی نمایشگاه کتاب، دستاوردهای امور تربیتی در فضای مجازی و فیزیکی و تجلیل از نیروهای حوزه پرورشی و تربیت بدنی و سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش‌وپرورش شهرستان در این هفته است.

وی در پایان اظهار کرد: تولید محتوای الکترونیکی در خصوص تاثیر فعالیت‌های پرورشی در تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیت و نشر در کانال‌ها و گروه‌ها و تولید محتوای الکترونیکی در خصوص تبیین گام دوم انقلاب اسلامی را نیز در دستور کار خود قرار دهند تا هر چه باشکوه‌تر این هفته را گرامی بداریم.

دانش‌آموز خبرنگار: مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار