تشریح برنامه‌های فرهنگی مناسبت‌های پیش‌رو

دشتی (پانا) - برنامه‌های دهه فجر ، هفته بزرگداشت مقام زن و هفته تربیت اسلامی آموزش و پرورش دشتی تشریح شد .

کد مطلب: ۱۲۴۷۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های فرهنگی مناسبت‌های پیش‌رو

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان دشتی نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر، هفته تربیت اسلامی و هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور مدیر و تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش دشتی در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد : فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه آفرینی ها و ایثارگری های زنان و مردانی است که با حضور و مشارکت و جانفشانی هایی که داشتند باعث آرامش و آسایش امروز ما شده اند.

عبدالمهدی شریف نژاد تاکید کرد : امسال تقارن ایام الله دهه فجر و هفته بزرگداشت زن و مادر یک پیام مهمی دارد و آن اینکه زنان در متن انقلاب بوده و از دیدگاه رهبری تک تک زنان و دختران این سرزمین در گام دوم نقش آفرین هستند.

شریف نژاد با اشاره به لزوم برگزاری برنامه های متنوع در این ایام و هفته تربیت اسلامی خاطر نشان کرد : رسالت اصلی ما فراهم سازی حضور و مشارکت قشر عظیم دانش آموزان کشور در مقدرات نظام اسلامی و تربیت نسلی آگاه در دهه پنجم انقلاب است.

همچنین معاون پرورشی این مدیریت گفت : برنامه های باکیفیتی در این ایام در مدارس و سطح شهرستان اجرایی می شود که از جمله به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ، ورزشی ، قرآنی در سطح آموزشگاه ها و شهرستان می توان اشاره کرد .

سید نیام الدین حسینی افزود: فضا آرایی مدارس و فضای اداری، نواخت زنگ انقلاب در ( روز 12 بهمن )، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدا، تکریم مقام شامخ شهدا و غبارروبی گلزار شهیدان، مسابقات کتابخوانی، تشکیل جلسات سخنرانی، نشست های بصیرتی و دینی، کارگاه های تربیت فرزند ، جلسه هم اندیشی شورای بانوان، همایش بزرگداشت میلاد حضرت زهرا و یادبود روز و مقام زن ( برای بانوان فرهنگی )، تجلیل از همکاران و دانش آموزان، برپایی یادواره ی شهدا ( منطقه ای و مدرسه ای ) تمهیدات اجرایی است که در این ایام انجام خواهد شد.

در این جلسه اعضا با در نظر گرفتن بحران کرونا در کشور، برنامه های پیشنهادی خود را برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ‌‌ ، هفته زن و هفته تربیت اسلامی با محور قرار دادن حیات طیبه فاطمی و مکتب شهید سلیمانی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار