مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار شد

بجنورد (پانا) - به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر مراسم بزرگداشت مقام زن و مادر به میزبانی امور بانوان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد با حضور مدیر کل آموزش وپرورش و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد و تعدادی از زنان فرهنگی اداره آموزش وپرورش در محل کانون ریحانه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این مراسم با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر اظهار کرد: نهاد آموزش وپرورش یک نهاد فرهنگ ساز محسوب می شود و اگر بخواهیم جامعه رشد و ارتقاء پیدا کند باید در آموزش وپرورش برنامه ریزی مناسبی برای قشر زنان داشته باشیم.
مهدی مودی ادامه داد: حدود 48 درصد جامعه دانش آموزی و 41 درصد جامعه فرهنگیان را زنان تشکیل داده اند همچنین از بین یک میلیون نفر جمعیت خراسان شمالی حدود 50 درصد آنان زنان هستند که اگر جامعه در مسیر درست قرار بگیرد زنان به وظایف خود در مقابل خانواده شهداء و ایثارگران عمل کنند قطعا شاهد پیشرفت چشمگیر جامعه خواهیم بود.
وی افزود: نامگذاری روز مادر و روز زن به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) صورت پذیرفت زیرا تمام کمالات در ایشان مشهود است و الگوی عمل زنان ما در جامعه حضرت فاطمه زهرا (س)هستند.
مودی ادامه داد: هم‌اکنون که دانش آموزان دچار آسیب های اجتماعی شده اند ما باید توجه زیادی به دانش آموزان داشته باشیم و راهکار ارائه دهیم و سفیران نیز باید یادآور این مسائل باشند تا از این آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.
مدیر کل آموزش وپرورش به نقش زنان فرهنگی در آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت: از ظرفیت زنان در نهاد تعلیم و تربیت باید حداکثر استفاده را کرد، زیرا آنان پیوند بین آموزش ها با مسائل اعتقادی و دینی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار