طرح ایما در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا) - رییس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان بوشهر گفت به مناسبت هفته تربیت اسلامی ، طرح ایما ( اداره یک روز مدارس ایران توسط دانش‌آموزان) در روز ۱۰ اسفند در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود .

کد مطلب: ۱۳۵۱۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح ایما در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

محمدآریاخواه در تور خبری خبرنگاران از اردوگاه دانش‌آموزی امام خمینی(ره) روستای چاهکوتاه اظهار کرد: در استان بوشهر، ۱۰اردوگاه دانش آموزی دارای کد وجود دارد و ۸ اردوگاه آن فعال هستند که ۲ اردوگاه استانی در شهرستان کازرون و روستای چاهکوتاه شهرستان بوشهر و ۶ اردوگاه فعال شهرستان و منطقه‌ای پذیرای دانش آموزان و فرهنگیان هستند.

وی ادامه داد: بر اساس دستور استاندار در روز درختکاری در سال گذشته و با همکاری منابع طبیعی، در مرحله جانمایی و تحویل زمین در شهرستان‌ها و مناطق فاقد اردوگاه دانش‌آموزی برای احداث این فضای موثر تربیتی هستیم.

آریاخواه خاطرنشان کرد: تاکنون شهرستان‌ها و مناطق دیر، دشتی، کاکی، تنگستان، دلوار، بوشهر، دیلم هماهنگی لازم برای دریافت زمین احداث اردوگاه را با منابع طبیعی انجام داده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به نقش موثر اردو در پرورش شخصیت و استعداد دانش‌آموزان و مسئولیت‌پذیری آنها، تقویت زیرساخت اردوگاه‌ها مهم و ضروری است.

آریاخواه اضافه کرد: ۲۷ کانون فرهنگی و تربیتی در استان در همه ایام سال در حال اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان هستند.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری، مسابقات دانش‌آموزی و فرهنگیان در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در۷۷ رشته با مشارکت ۲۵۰ هزار دانش آموز در مرحله شهرستان و منطقه در حال اجرا است.

رییس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای پرورشی استان بوشهر تصریح کرد: مسابقات استانی در اردیبهشت ماه و مسابقات کشوری در تابستان سال آینده برگزار می‌شود.

آریاخواه یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته، ۷۰ رتبه‌ در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در مرحله کشوری توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان کسب شده است.

وی گفت: به مناسبت هفته تربیت اسلامی، طرح ایما ( اداره یک روز مدرسه توسط دانش‌آموزان) در روز ۱۰ اسفند در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: در این روز، دانش آموزان با نظارت معلمان، عهده‌دار همه امور آموزشی، اجرایی و خدماتی مدرسه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار