پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی

بوشهر(پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت ۸ اسفند هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی

متن پیام علی موحدی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی - امور تربیتی شجره طیبه ای است که با اقتباس از اندیشه والای احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خمینی(ره) و با دستان پاک شهیدان رجایی و باهنر در گستره ایران اسلامی کاشته شد و هر روز بالنده تر می‌شود.

"هفته گرامیداشت تربیت اسلامی و روز امور تربیتی"فرصت مغتنمی است تا با توجه جدی به این جایگاه و آگاهی‌بخشی به متربیان و مخاطبان، از زحمات و تلاشهای همه عزیزانی که در ساحت تربیت نقش آفرینی می‌کنند تقدیر و تشکر شود.

بر اساس آموزه‌های قرآن کریم تزکیه از حیث مقام بر علم مقدم است اما علم مقدمه‌ای برای بدست آوردن تزکیه است از این رو کسب علم زمینه کسب معارف و رسیدن به مراتبی از حیات طیبه است.

اکنون که طبق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم ضروری است با جهاد تبیین و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و با خلاقیت نسبت به دستیابی به ساحت‌های نظام تعلیم و تربیت و تربیت انسان در تراز جمهوری اسلامی از طریق ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی حاصل‌ تلاش و کوشش مضاعف شود.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام رفیع آن شهیدان گرانقدر و صدقه جاریه آنها فرا رسیدن ۸ اسفند ماه روز امور تربیتی و آغاز هفته‌ تربیت اسلامی، را به همه فرهنگیان تلاشگر به ویژه همکاران ساعی و دلسوز حوزه‌ معاونت پرورشی و فرهنگی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از درگاه قادر متعال برای همه همکاران تلاشگر حوزه‌ی تربیتی به ویژه متصدیان، مشاوران، مربیان و معاونان پرورشی مدارس؛ سلامتی، موفقیت و سعادت روزافزون جهت رسیدن به قله‌های رفیع معنویت و تزکیه مسألت دارم.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار