مدیر ستاد اقامه نماز در آذربایجان شرقی:

موضوع جهاد به غیر از تبیین است

تبریز( پانا ) - مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع جهاد را سوای از تبیین دانست و در بیاینه گام دوم انقلاب جهاد تبیین را یک اصل ضروری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
موضوع جهاد به غیر از تبیین است

حجت الاسلام و المسلمین مجید آقاجانی در پیش همایش سراسری نماز دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز گفت: اگر می خواهیم بگوییم مسلمان هستیم باید چهره های اسلام را زنده نگه داریم نه اینکه احکام الهی را خود تفسیر کنیم و در پی دلیل تراشی باشیم. کسانی که با تفسیر خود پیش می روند تقوا ندارد و جمهوری اسلامی ایران به چنین افرادی نباید میدان بدهد. وی افزود: موضوع جهاد به غیر از تبیین است اما ما امروزه نیازمند جهاد تبیین هستیم؛ حق این است که حجاب، نماز و جلسات معنوی همواره برقرار باشند تا ثمره آنها در تمامی مسائل مشاهده شود.

رئیس ستاد اقامه نماز در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان ما جهادی پیش می‌روند و این موضوع نتیجه بخش است. با توفیق خداوند متعال ما نیز سعی می‌کنیم با حضور در مراسمات و هماهنگی با آموزش و پرورش بتوانیم مراسم اجلاس نماز را به صورت موفق و نمونه برگزار کنیم. نماز ذکر است نه عادت، اما دانش‌آموزان ما باید عادت کنند به نماز تا به آنها از این طریق تذکر داده شود و قلب آنها از معارف سرشار گردد.

وی در پایان شرح داد: در برابر فرمان الهی باید تسلیم بود و چنین جلساتی تداعی‌گر این موضوع است. آموزش و پرورش بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد و باید مسئولین به آن اهتمام ویژه داشته باشند تا زمینه ظهور فراهم گردد.

قرآن، عترت و نماز، سپری در برابر آسیب های اجتماعی

همچنین در ادامه این همایش معاون پرورشی ناحیه 4 نیز اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با محوریت اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در استان ما برگزار می شود و امروز شاهد برگزاری پیش همایشی برای این اجلاس هستیم.

عادل ملک زاده افزود:خداوند را شاکریم که توانستیم در خدمت سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز باشیم که جز وصایا و سفارشات پیامبر اکرم (ص) برای مسلمانان نیز است و چنانچه ما بتوانیم در این سه حوزه گام برداریم، هم سعادت دنیوی و هم سعادت اخروی ما تضمین خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت قرآن، عترت و نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: دانش آموزان ما با پرداختن به مسائل قرآن، عترت و نماز و نماز در واقع خود را در برابر آسیب های اجتماعی در امان نگاه می دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار