رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی:

پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بهتر است با مسائل معنوی باشد

تبریز(پانا)- رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان ، بر پر کردن این اوقات با مسائل معنوی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بهتر است با مسائل معنوی باشد

حجت الاسلام والمسلمین مجید آقاجانی در مراسم افتتاحیه اوقات فراغت تابستان و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز که در کانون امام خمینی ناحیه ۵ تبریز برگزار شد، گفت: یکی از برنامه های ضروری پر کردن اوقات جوانان و نوجوانان بوده و این کار بهتر است که در مورد مسائل معنوی انجام گیرد.

وی افزود: با توجه به اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی سراسر کشور که برگزار خواهد شد، برای این موضوع در ستاد اقامه نماز، ستاد تفسیر قرآن استان و بنیاد مهدویت، هزینه شده است.

وی ادامه داد: انشاالله بتوانیم مسائل قرآنی، نمازی و مهدوی را ترویج و توسعه دهیم و با این برنامه ها اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را پر کنیم. در فضای مجازی نیز به مسائل معنوی و دینی پرداخته می‌شود و اگر فرصت باشد به همه‌ مسائل پرداخت خواهیم کرد.

آقاجانی در پایان گفت: اگر نتوانیم در فضای مجازی جذابیت ایجاد کنیم، کودکان ما به سمت دیگری گرایش پیدا خواهند کرد و ما باید جلوی این کار را بگیریم.

همچنین در ادامه این مراسم نیز مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز گفت: امروز این برنامه در راستای تجلیل از دانش‌آموزان عزیز، مربیان و داورانی است که توانسته‌اند در سطح ناحیه، استان و کشور به مقامی دست یافته و بتوانند از دیگر دانش‌آموزان از نظر قرآنی، نماز و مسائل مرتبط آن متفاوت‌تر باشند.

زینب علمدار در پایان افزود: انشاالله در سال های آتی این تجلیل با تعداد بیشتر از دانش‌آموزان برگزار شود. امروز با اینکه از ناحیه ۵ تبریز دانش‌آموزان زیادی توانسته بودند مقامی به‌دست آورند، ولی متاسفانه به دلیل فضای کم و هم دستورات لازم برای رعایت کرونا نتوانستیم کل عزیزان را دعوت کنیم و گرنه انتظار داریم کل مدیران، معاونان، اولیا و دانش‌آموزان در این جمع باشند. به همین دلیل مجبور شدیم از تعداد محدودی تقدیر و تشکر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار