سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

سازمان دانش‌آموزی بینش و بصیرت را به دانش‌آموزان یاد می‌‌دهد

یاسوج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیر و کارکنان سازمان دانش آموزی عنوان کرد سازمان دانش‌آموزی بینش و بصیرت را به دانش‌آموزان یاد می‌‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بینش و بصیرت را به دانش‌آموزان  یاد می‌‌دهد

حسنعلی عزت خواه در این دیدار با بیان اینکه امروز گمشده ما در بین دانش آموزان مهارت است اظهار کرد: اگر دانش آموز در مدرسه و در جاهای دیگر دانش یاد می‌گیرد در سازمان دانش آموزی بینش و بصیرت یاد می‌گیرد دانش وقتی به بینش و بصیرت تبدیل شود می شود مهارت که امروز گمشده ما در بین دانش آموزان مهارت است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی از دانش آموزان امروزه از حداقل مهارت ها برخوردار نیستند، مهارت ارتباط با پدر و مادر و مهارت ورود به اجتماع را بلد نیستند اما دانش آموزانی که با سازمان دانش آموزی ارتباط دارد قطعاً این مهارتها را فرا می گیرند.

عزت خواه افزود: یکی از دغدغه های من این بود که دانش آموزان ما کجا باید مهارت‌های لازم را یاد بگیرند، امروز دانستم سازمان دانش آموزی یکی از مکانهای است که می تواند یادگیری مهارت ها را به دانش آموزان آموزش دهد.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سازمان دانش آموزی از لحاظ سیاسی هم می‌خواهد دانش‌آموز به بلوغ برسد از لحاظ اقتصادی و اخلاقی هم می‌خواهد دانش‌آموز به بلوغ برسد یعنی آن ساحت هایی که امروز در سند بنیادین می خوانیم به هر شیوه ای سازمان دانش آموزی قبل از ابلاغ سند آنها را اجرا می‌کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز در این دیدار با اشاره به موفقیت های سازمان دانش آموزی در این چند سال اخیر گفت: با توجه به هماهنگی، همکاری و همدلی که بین کارکنان و مجموعه سازمان دانش آموزی استان وجود دارد در چند سال اخیر توانسته ایم در زمینه اجرای فعالیت ها و برنامه های مشخص شده از سوی سازمان مرکز جزء استان های برتر کشور باشیم.

سید نظام مرادی در ادامه با بیان مشکلات سازمان دانش آموزی گفت: عدم چارت مشخص در شهرستان و مناطق برای پست سازمان دانش آموزی یکی از مشکلات اساسی این سازمان است.

وی از کمبود نیروی انسانی در شهرستان و مناطق به عنوان یکی دیگر از مشکلات سازمان یاد کرد و افزود: به همین دلیل ما در آموزش و پرورش شهرستان و مناطق با مشکل اجرای برنامه ها و پاسخگویی به مکاتبات و بخشنامه ها مواجه هستیم.

مرادی همچنین تصریح کرد: در یکی دو سال اخیر شیوع بیماری کرونا مشکل عدیده ای را از نظر مالی برای سازمان به وجود آورده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان به برنامه های آتی سازمان اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک انتخابات مجامع اعضا و مربیان، اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی و انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی در استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار