رئیس سازمان دانش‌‌آموزی استان کرمان:

بهترین زمان آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در حاشیه برگزاری کلاس‌های مجازی خبرنگاری ویژه دانش‌آموزان دختر ابتدایی، خبرنگاران دانش‌آموز را مهم‌ترین سرمایه جامعه دانست و گفت بهترین زمان آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی است که می‌توان خودباوری و تلاش برای رسیدن به موفقیت و تحقق اهداف را به آنان آموخت.

کد مطلب: ۱۲۵۵۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بهترین زمان آموزش مهارت‌های زندگی دوره ابتدایی است

محمود رجبی پور گفت: خوشبختانه سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا در زمینه جذب دانش آموزان در مقاطع مختلف موفق بوده و برگزاری دوره‌های مختلف باعث جذب دانش‌آموزان شده است.

رجبی‌پور با بیان اینکه در کنار معنویت موضوع هویت ملی بسیار مهم است و باید به آن توجه کرد، ادامه داد: با ورود به قرن جدید قطعا نمی توان با روش‌های قدیمی و سنتی دانش‌آموزان امروز را برای ایران فردا تربیت کرد و ما در زمینه‌های مختلف آموزش‌های نوین را به پیشتازان و خبرنگاران می‌دهیم و در این راستا دانش‌آموزان به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند.

وی خطاب به دانش‌آموزان خبرنگار گفت: دانش آموزان عزیز، آینده کشور ما در دستان شماست، همه مسئولین روزی دانش آموز بوده‌اند و در آینده هم تعدادی از شما به عنوان مسئول در جامعه حضور خواهید یافت.

وی در انتها ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب دانش آموازن شهرستانها و مناطق گفت: با وجود مشکلات زیادی که در شهرستان‌ها و مناطق مختلف از جهت کرونا و سیل وجود داشت، استقبال خوبی از کلاس‌ها شد و توصیه می کنم این کلاس‌ها ادامه داشته باشد تا خبرنگاران با به‌روز رسانی اطلاعات خود در این عرصه نیز موفیقت‌های بیشتری کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار