برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری پانا ویژه دانش‌آموزان در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری پانا ویژه دانش‌آموزان عضو پانا و پیشتازان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری پانا ویژه دانش‌آموزان در اردبیل

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل با اعلام این خبر افزود: در راستای اهداف سازمان دانش آموزی و در جهت نقش آفرینی اثربخش در قالب بسته تحولی «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی» سازمان دانش آموزی این استان دوره آموزش خبرنگاری به دانش آموزان عضو پانا و پیشتازان را درسطح استان به مرحله اجرا درآورد.

وی ادامه داد: در این برنامه که به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شد، مفاهیم خبرنویسی، گزارش و مصاحبه برای دانش آموزان عضو پانا و پیشتازان توسط مدرسین خبرگزاری پانا تشریح شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توسعه و گسترش سواد رسانه ای در بین دانش آموزان علاقمند به حوزه خبرنگاری قلمداد کرد و گفت: خبرنگار، مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیازهای جامعه محسوب می‌شود.

اصغری اظهار کرد: ما در زندگی روزمره خود از مقابل ده‌ها حادثه و سوژه خبری می‌گذریم که یا آن‌ها را نمی‌بینیم یا این‌که بی‌دقت از کنار آن می‌گذریم. بسیاری از این حوادث برای افراد عادی جنبه خبری ندارند ولی اگر خبرنگار به آن حوادث جان خبری بدهد مخاطبان به ارزش خبری آن حوادث پی می­ برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار