برگزاری مانور یاوران انقلاب، موجب تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان است

شهرری (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک ری، حضور دانش‌آموزان در تشکیلات دانش‌آموزی یاوران انقلاب را نمایانگر همبستگی با آرمان‌های انقلاب، میزان آمادگی دفاعی و برخورداری از توانمندی تشکیلاتی آنان برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور یاوران انقلاب، موجب تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان است

افسانه شهبازی، رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک ری، در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: هنگامی که مدارس دارای تشکیلاتی هستند و یا تماماً تشکیلاتی می‌شوند، اعضای سازمان دانش‌آموزی در گروه‌های تشکیل شده در مدارس، تحت نظارت مربیان سازمان دانش‌آموزی آموزش‌های مختلف مهارتی و معرفتی را می‌بینند تا بتوانند به‌عنوان مدیرانی موفق در فردایی روشن برای نظام جمهوری اسلامی عمل کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت توانمندسازی نسل جوان بیان کرد: حامیان و یاوران اصلی جمهوری اسلامی ایران، دانش‌آموزان امروز هستند که فردا سکان‌دار امور مدیریتی کشور خواهند شد؛ پس اهمیت دادن به پرورش صحیح این نسل، سبب رشد کشور در تمامی زمینه‌ها خواهد شد.

شهبازی افزود: از اصلی‌ترین اهداف سازمان دانش‌آموزی، رشد شخصیت تشکیلاتی دانش‌آموزان است که یاوران انقلاب از برجسته‌ترین عملکرد‌ها در این زمینه به‌شمار می‌رود؛ دانش‌آموزان در مانور‌های یاوران انقلاب، با اجرای گارد پرچم، شعار، بیانیه و در رشته‌های امداد و نجات، فرامین، گره‌زنی و چوب‌بندی، فریادهای شادی، مخابره با پرچم و ساخت پروژه، توانایی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک ری، برگزاری مانور یاوران انقلاب را، روشی پسندیده برای نشان دادن استعدادهای درخشان دانش‌آموزان برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری مانورهای یاوران انقلاب، عاملی موثر برای دلگرمی بخشیدن به نسل جوان است که سبب تشکیل روحیه مسئولیت پذیری در دانش‌آموزان، برای ساختن جامعه‌ای آباد خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه بختیار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار