کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش رودهن:

پویش «الله اکبر» تجدید میثاق آوایی و احساسی با انقلاب است

رودهن (پانا) - کارشناس فرهنگی، هنری آموزش و پرورش رودهن، برگزاری پویش سردادن «الله اکبر» هم‌زمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در بین دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان، تجدید میثاق آوایی و احساسی با انقلاب معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش «الله اکبر» تجدید میثاق آوایی و احساسی با انقلاب است

زینب اشکور‌کیایی در گفت وگو با پانا پیرامون برگزاری پویش الله اکبر در آموزش و پرورش رودهن، بیان کرد: پویش الله اکبر هم‌زمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بین‌ تمامی دانش‌آموزان منطقه رودهن برگزار می‌شود، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دانش‌آموزان به همراه خانواده‌های خود و با در دست داشتن تصویر شهدا، روی پشت بام‌ها فریاد الله اکبر سر‌ می‌دهند.

وی ادامه داد: خاطره‌ها و تمام وقایع انقلاب در ذهن همه مردم ایران حک شده است؛ آن‌هایی که در آن زمان بودند با تمام وجود آن وقایع را درک‌کرده‌اند و نوجوان و جوانان امروزه با انجام ‌این ‌چنین برنامه‌های نمادین و ملی با آرمان‌های انقلاب و ایران بیشتر آشنا می‌شوند؛ آنها با کسانی که در آن دوران زندگی کردند و انقلاب را با دستان خود به پیروزی رساندند بیشتر احساس نزدیکی و صمیمیت می‌کنند و درک‌می‌کنند که آن‌ها هم‌میهنان‌شان بودند.

کیایی تصریح کرد: پویش الله کبر برگرفته از صدای فریاد یک‌ ملت در زمانی بود که حس یکپارچگی و میهن‌پرستی در تمام ایران موج می‌زد و رمز پیروزی بود. این الله اکبرها، در دل شب‌های انقلاب، صدای مردمی بود که اتحاد و ایمان به خدا داشتند.

وی در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: دانش‌آموزان با برگزاری این‌ مراسم به خصوص به همراه خانواده‌هایشان مفاهیم زیادی درباره ایران و انقلابی که آفریده شده است به صورت ناخوداگاه یاد می‌گیرند. این گونه آموزش‌های غیرمستقیم‌ در واقع هدف اصلی نظام‌تعلیم و تربیت است که بیش از بیش باید مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

در پایان این گفتگو کیایی اذعان کرد: معاونین و مربیان پرورشی به صورت ویژه باید در مدارس و بین دانش‌آموزان نسبت به اجرای این چنین پویش‌هایی پیگیر و حساس باشند و زمینه‌های علاقمندی و شناخت کشور را برای دانش‌آموز فراهم کنند، رسالت آموزش و پرورش، پرورش نسلی انقلابی، متعهد و مسئول به آرمان‌هاست، نسلی که پشتوانه‌اش ولایت فقیه باشد و به تمام خاستگاه‌های کشورش ایمان و اعتقاد داشته باشد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار