حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن،حضور در کلاس درس تعهد به وطن است

رودهن (پانا) - معاون پرورشی و تربیتی رودهن حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲بهمن را حضور در کلاس درس تعهد به وطن معرفی کرد که نیازمند اقدامات گسترده تبلیغاتی و آموزشی است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن،حضور در کلاس درس تعهد به وطن است

سید احمد الهی‌نیا، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن‌ در گفت و گو با پانا گفت: هر سال راهپیمایی ۲۲بهمن‌ با شور و هیجان و با ازدحام زیاد مردم انجام می‌شد. فرهنگیان به همراه دانش‌آموزان شرکت می‌کردند، اما در دو سال اخیر به دلیل شرایط خاص جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا اجرای این برنامه هم‌ روال قبلی خود را از دست داده است‌.

وی ادامه داد: بهمن ماه امسال هم‌ با توجه به شیوع پیک جدید ویروس شرایط به گونه‌ای شد که مسئله اصلی سلامتی مردم است و در اولویت اساسی قرار دارد، به همین دلیل راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ امسال در رودهن به صورت رژه خودرویی و موتوری از میدان سپاه پاسداران، آغاز می‌شود تا این وظیفه ملی با حفظ تمامی پروتکل‌های بهداشتی و اصل سلامتی مردم و علی الخصوص دانش‌آموزان انجام شود.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی باید تشویق شوند آن‌ها نیاز به درک‌ ضرورت‌ها برای رسیدن به هویت اجتماعی سیاسی دارند تا بدانند یک‌ ملت گاهی برای نشان دادن ایستادگی و عظمت و یکپارچگی مردمش نیازمند برپایی و شرکت در این‌چنین برنامه‌های ملی بزرگ در کشورش است‌.

الهی‌نیا تصریح کرد: معاونین و مربیان پرورشی در مدارس ضرورت دارد اقدامات تبلیغاتی و تشویقی گسترده‌ای در مدارس را حتی به صودت مجازی انجام دهند تا ایجاد شور و انگیزه و علاقه در دانش‌آموزان شود. شرکت دانش‌آموزان در راهپیمایی از سایر مردم‌ بااهمیت‌تر و حیاتی‌تر است چرا که آن‌ها آینده‌سازان و سردمداران آینده این‌کشور هستند و بی‌شک تعهد ملی سرلوحه ایرانی مستقل و آباد خواهد بود.

در پایان الهی‌نیا اذعان کرد: آموزش و پرورش با اقدامات تبلیغاتی در فضای مجازی در کانال‌ها و گروه‌های مدارس سعی در تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و بیان ارزش و اهمیت حضور در این راهپیمایی را دارد تا دانش‌آموزان و فرهنگیان با حفظ پروتکل حضور حداکثری داشته باشند.

خبرنگار: سبحان زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار