اجرای طرح تخصصی شایسته ساز ویژه فرهنگیان در شیراز

شیراز (پانا) - مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هر کجا به تفکر جوانان اعتماد شد، موفقیت حاصل شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تخصصی شایسته ساز ویژه فرهنگیان در شیراز

مرتضی کریمی در آیین افتتاحیه دوره تخصصی شایسته‌ساز با حضور فرهنگیان جوان در شیراز در تشریح این طرح گفت: در این دوره با تکیه بر ساحت علمی و فناوری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قصد داریم ادبیات تحول را گسترش دهیم.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: هدف ما در این دوره این است که مبتنی بر اسناد بالادستی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه مهندسی فرهنگی و سیاست نامه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی ایفای نقش کنیم.

کریمی افزود: دوره تخصصی شایسته‌ساز با حضور اساتید استانی و کشوری در سه سطح فناوری، علمی و روانشناسی درحال برگزاری است.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: در این دوره با استقبال پرشور فرهنگیان جوان از سراسر کشور مواجه شدیم که در بخش اول با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات توانستیم با حضور ۹۰۰ نفر از فرهنگیان جوان به صورت آنلاین و برخط در بستر فضای مجازی آن را برگزار کنیم.

وی گفت: روحیه جوانی همراه با شهامت در تصمیم و ابتکار خواهد بود و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که برای اولین بار در کشور سازوکارهای ویژه در امور جوانان به منظور نقش آفرینی موثر فرهنگیان جوان در تصمیم‌سازی‌ها مهیا شده است.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان تشکیل قرارگاه تخصصی شهید رجایی ویژه آموزش و توانمندسازی فرهنگیان جوان عموم استان فارس را از نمونه این ساز و کارها عنوان کرد.

کریمی گفت: جوانان برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آماده نقش آفرینی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار